закрити

ЦЕНТР
КОМУНІКАЦІЙ

Спілкування всередині команди та з зовнішнім світом через сучасні цифрові канали комунікації

Центр комунікацій

Внутрішній чат

Спілкуйтеся з колегами в чаті, ставте запитання та миттєво отримуйте відповіді, ставте вподобайки.

Завантажуйте один чи декілька файлів. Надсилайте та передивляйтеся медіафайли.

Використовуйте сучасний формат розмови, який зрозумілий кожному.

Спілкуйтеся один на один, створюйте групові чати або пишіть всій команді.

Центр комунікацій

Інтеграція з телефонією

Використовуйте класичний та зрозумілий інструмент для голосового зв’язку з вашими клієнтами завдяки інтеграції з системами телефонії.

Впізнавайте кожного клієнта та всю історію вашої взаємодії ще до початку розмови.

Записуйте та прослуховуйте розмови, контролюйте якість взаємодії з клієнтами.

Картка вхідного дзвінка дозволяє миттєво отримати ключову інформацію про клієнта та його угоди.

Центр комунікацій

Інтеграція з цифровими каналами комунікацій

Під’єднуйте до вашого Uspacy будь-який доступний канал — Whatsapp, Viber, Telegram, Facebook, Instagram тощо, щоб мати зв’язок з клієнтами там, де їм зручно.

Повідомлення з усіх каналів будуть потрапляти до єдиного вікна онлайн-чату, а відповіді клієнти будуть отримувати саме там, де вони зв’язалися з вами.

Всі повідомлення з соцмереж та месенджерів будуть потрапляти просто у вашу CRM, а якщо це ваш перший контакт з клієнтом, то лід буде створюватися автоматично.

Центр комунікацій

Віджет онлайн-чата на сайті

Якщо у вас є сайт, то клієнт очікує, що зможе оперативно зв’язатися з вами за допомогою онлайн-чата.

Будь який запит миттєво потрапить до вас, а відповідь клієнт отримає в тому самому вікні.

Всі повідомлення з чату будуть потрапляти в вашу CRM, а якщо це ваш перший контакт з клієнтом, то лід буде створюватися автоматично.

Центр комунікацій

Електронна пошта в Uspacy

Перевірений часом канал листування з людьми широко використовується в бізнесі. Саме тому ви можете прив’язати свої корпоративні скриньки до Uspacy, щоб жоден лист не проскочив повз вашу компанію.

Ми надаємо не просто поштовий клієнт, а повноцінну інтеграцію електронної пошти з вашою CRM. Це значить, що все листування буде фіксуватися у картці конкретної угоди.

Права доступу на скриньки дозволять безпечно переглядати пошту саме тим людям, яким адресовано листування.

Центр комунікацій

Центр сповіщень

Гнучке налаштування каналів сповіщень (браузер, мобільний чи декстопний застосунок) та типів подій (створення, зміна, видалення, позначка тощо) по кожному модулю Uspacy дозволяє вам працювати в максимально комфортному середовищі.

Сконцентруватися на роботі чи бути в курсі кожної  активності компаній — вирішуєте тільки ви.

Компанія та люди в Uspacy — ефективна комунікація між співробітниками компаній малого та середнього бізнесу

Ефективна комунікація між співробітниками компаній малого та середнього бізнесу є ключовим фактором успіху в сучасному бізнес-середовищі.

Особливо в умовах зростаючої конкуренції і швидкозмінних ринкових умов, здатність команди співпрацювати ефективно та передавати інформацію швидко і точно стає стратегічно важливою.

Успішна комунікація між співробітниками компаній малого та середнього бізнесу є критично важливою для досягнення цілей організації.

Шляхом створення відкритого, довірливого та адаптивного середовища, встановлення чітких каналів комунікації та надання зворотного зв'язку компанії можуть підвищити ефективність своєї роботи та досягти більшого успіху на ринку.

Uspacy зростає та розвивається з неймовірною швидкістю

Дізнайтеся про плани розвитку продукту

Uspacy зростає та розвивається з неймовірною швидкістю

Дізнайтеся про плани розвитку продукту

supportsupport