Історії успіху впровадження Uspacy в компаніях наших клієнтів: компанія Optima Hotels & Resorts
Optima Hotels & Resorts — найбільша національна мережа готелів в Україні, яка об’єднує бізнес- та курортні готелі, сучасні конференц-зали, концептуальні ресторани. Optima Hotels & Resorts налічує більше 40 готелів в 30 українських містах!
Мережа Optima Hotels & Resorts працює з великою корпоративною базою контактів та компаній. Тому для команди важливо організувати єдиний робочий простір, щоб впорядковувати роботу менеджерів, сегментувати компанії, швидко аналізувати процеси, дані (угоди, розвиток співпраці тощо) та контролювати ефективність команди.
Український продукт з зрозумілим інтерфейсом
При виборі продукта, який забезпечить всі ці запити, команда керувалася чіткими критеріями. По-перше, це мав був бути український продукт з сучасним та зрозумілим інтерфейсом. По-друге, відкритість платформи мала забезпечити гнучкість та можливість налаштувань саме під запити компанія, а також інтеграцію з суміжними продуктами, які використовуються в щоденній роботі.
Optima Collection Мірамар Чорноморськ optimahotels.com.ua
Влітку 2022 року Optima Hotels & Resorts обрали саме Uspacy для забезпечення потреб бізнесу. Наш продукт — це цифровий робочий простір, в якому компанія працює з базою контактів та компаній, яка постійно збільшується та розвивається. Uspacy, перш за все, це повноцінна платформа для організації великої бази даних, створення воронки продажів, автоматизації внутрішніх процесів. А ще продукт забезпечує роботу з завданнями та контроль ефективністю команди. Це чудовий помічник менеджера, який нагадує про заплановані справи, завдання, зустрічі.
Продукт для всієї компанії
Ключовими інструментами для департаменту продажів мережі готелів Optima Hotels & Resorts є три розділи: СRМ, Завдання та Групи. З цими інструментами Uspacy працюють всі співробітники — і менеджери, і керівники.
У СRМ ведеться щоденна робота з лідами, компаніями, справами та угодами. Завдання використовуються для забезпечення спільної роботи та контроля виконавчої дисципліни. Ну а Групи використовуються для звітності відділу по роботі з корпоративними клієнтами.
«Безперечно, з впровадженням Uspacy ми змогли повністю автоматизувати процеси в департаменті продажів, покращити внутрішню комунікацію та тайм-менеджмент співробітників»
Оксана Беркіль
керівниця відділу по роботі з корпоративними клієнтами Optima Hotels & Resorts
Optima Collection Мірамар Чорноморськ optimahotels.com.ua
Optima Hotels & Resorts самостійно налаштували картку клієнта та специфічні поля для різних відділів в Uspacy під себе. Для цього використовувалися Розумні об’єкти, щоб кожен запис містив важливу для менеджерів інформацію: контактні дані лідів та окремо персон, які відповідальні за прийняття рішень, інформацію про географію поїздок, майбутні заходи клієнта, фінансові цілі тощо. Дуже зручно, що вся інформація зберігається в одному місці та можна швидко переглянути всю комунікацію з клієнтом, запланувати необхідні справи.
В Optima Hotels & Resorts відзначають високу функціональність та гнучкість Uspacy, а також якість та швидкість відповідей користувацької підтримки. Разом з тим, команда чекає на появу в Uspacy Звітів, які допоможуть переглядати та швидше і якісніше аналізувати зведену аналітику воронки продажів.
«Ми змогли налагодити більш ефективну взаємодію з клієнтами, що дає збільшення продажів, а значить, і доходу компанії»
Оксана Беркіль
керівниця відділу по роботі з корпоративними клієнтами Optima Hotels & Resorts