Історії успіху впровадження Uspacy в компаніях наших клієнтів: компанія Weblium
Uspacy створено саме як єдиний цифровий робочий простір, який містить багато різних інструментів для впорядкування щоденної роботи компаній. І це основний сценарій використання нашого продукту, але не єдиний. Іноді компанії обирають Uspacy задля використання одного інструменту, тому що він максимально відповідають їх потребам.
Компанія Weblium обрала Uspacy вже за півроку після запуску нашого продукту, бо побачила у ньому великий потенціал.
Weblium – це український конструктор сайтів з інтуїтивно зрозумілим візуальним інтерфейсом, який з’явився на ринку в 2017 році. З його допомогою можна створювати посадкові сторінки, прості сайти, інтернет-магазини, блоги.
Команда Weblium працює з Uspacy
Інструменти Uspacy, які використовує Weblium
Ключовий інструмент, який щодня використовує Weblium у своїй роботі — це CRM-система. Вона забезпечує роботу компанії по двох напрямках: продажі власне платформи та взаємодія з клієнтами веб-студії, оскільки компанія займається розробкою сайтів та доопрацюванням шаблонів. Uspacy дає можливість вести одразу кілька воронок продажів, оскільки різні напрямки компанії мають різні сценарії та процеси продажів. Більш того, це дає можливість працювати не тільки з новими клієнтами, але й супроводжувати повторні продажі поточних клієнтів і вести такі угоди.
Нові запити автоматично потрапляють в CRM у вигляді лідів з сайту компанії, оскільки CRM інтегрована з формами на ньому. Після кваліфікації ліда створюється угода, яка ведеться по воронці. Зазвичай потрібно лише кілька дотиків та зустрічей, щоб угода перейшла в стадію виграної.
Інший канал роботи з угодами — це звернення існуючих клієнтів до підтримки. У такому випадку вони вже не заповнюють форму, а фахівці відділу продажів Weblium самостійно створюють нову угоду під клієнтський запит, який передається з чату підтримки. Такий сценарій теж підтримується CRM Uspacy.
Робота команди Weblium з CRM Uspacy
Справи в угодах — дуже зручний та важливий інструмент для Weblium, оскільки дозволяють запланувати будь-які активності та бачити всю історію взаємодій з клієнтом. Зустрічі, дзвінки, листи, нотатки — все це дає повну картину роботи не тільки відповідальним співробітникам, але й їх керівникам.
«По-перше, Uspacy структурує процес продажів в нашій компанії. Раніше це відбувалося через електронні таблиці і багато інформації втрачалося. Наприклад, неможливо було відслідковувати повторні контакти з клієнтом. Тепер справи в CRM дозволяють бачити кожну взаємодію з клієнтом.
По-друге, CRM Uspacy дає змогу бачити скільки лідів або угод у мене є в роботі. І завжди перед очима дошка, де я бачу всі угоди по стадіях. Це дає мені повну прозорість та розуміння поточних справ в компанії.»
Анастасія Чуприна
керівниця відділу продажів
Яку користь приносить Uspacy
Команда Weblium зазначає, що використання CRM Uspacy економить робочий час. По-перше, за рахунок автоматизації процесу збору лідів з ключових джерел. По-друге, через абсолютну прозорість всіх процесів, які віднині дають чітку картину взаємодії з клієнтами по стадіях. Люди бачать кількість оброблених та нових лідів, витрати часу на всі робочі процеси, залишають коментарі та створюють справи.
«Uspacy — це, без перебільшення, неймовірно корисний інструмент, який кардинально змінив наш підхід до роботи. Раніше ми губилися в хаотичних електронних таблицях, гугл доксах і купах посилань, а тепер все як на долоні. Наша команда бачить всю картину взаємодії з клієнтами, що дає можливість працювати більш ефективно і з посмішкою.
З Uspacy ми можемо залишити в минулому всі ті стоси електронних документів.»
Даніела Шихабутдінова
операційна директорка (COO) Weblium
Висновки
Компанія Weblium, український конструктор сайтів, обрала CRM-систему Uspacy для автоматизації процесів продажу та взаємодії з клієнтами. Це дозволяє вести одразу кілька воронок продажів, працювати з новими клієнтами, супроводжувати повторні продажі та відслідковувати кожну взаємодію з клієнтом. Впровадження Uspacy надало Weblium можливість економити робочий час завдяки автоматизації збору лідів та прозорості всіх робочих процесів. Це підвищило продуктивність команди, яка тепер має чітке уявлення про всі етапи взаємодії з клієнтами.