закрити

Наш автор

author-avatar

Дмитро Суслов

Співзасновник та директор Uspacy

Голос Uspacy, що пояснює складне просто

Дмитро Суслов — автор аналітичних і надихаючих матеріалів для блогу Uspacy. Він розповідає про командну роботу, інструменти продуктивності та діджитал-культуру з досвідом людини, яка не лише розуміє продукт, а й живе в його екосистемі. Його тексти допомагають краще зрозуміти, як працюють сучасні сервіси, навіщо бізнесу гнучкість — і як усе це впливає на людей.

38 матеріалів
834
CRM
6 хв на прочитання
post-thumbnail

Лід vs угода в CRM: де проходить межа й що це змінює в продажах

1 грудня 2025

Новини
2 хв на прочитання
post-thumbnail

Оновлення вартості Uspacy з 1 січня 2026 року

28 листопада 2025

CRM
6 хв на прочитання
post-thumbnail

Чому бізнеси йдуть з Bitrix24 та застарілих CRM на сучасні платформи

26 листопада 2025

CRM
6 хв на прочитання
post-thumbnail

Що таке угода в CRM і навіщо вона бізнесу: пояснюємо на прикладі Uspacy

24 листопада 2025

CRM
3 хв на прочитання
post-thumbnail

Що таке ERP-система і чим вона відрізняється від CRM: приклад гібридного рішення Uspacy

23 листопада 2025

CRM
4 хв на прочитання
post-thumbnail

Комерційна пропозиція для B2B-ринку: як створити документ, що продає

22 листопада 2025

CRM
4 хв на прочитання
post-thumbnail

Відгуки клієнтів і робота з ними за допомогою CRM Uspacy

21 листопада 2025

CRM
6 хв на прочитання
post-thumbnail

Зрілі процеси без великого штату: як Uspacy прокачує маленькі команди

20 листопада 2025

CRM
4 хв на прочитання
post-thumbnail

Що таке лід у CRM і чому «контакт з Excel» — це ще не лід: пояснення на прикладі Uspacy

19 листопада 2025

CRM
4 хв на прочитання
post-thumbnail

Що таке цільова аудиторія та як CRM від Uspacy допоможе з нею працювати

17 листопада 2025

CRM
4 хв на прочитання
post-thumbnail

Лідогенерація: як знаходити потенційних клієнтів і не втрачати їх завдяки CRM Uspacy

15 листопада 2025

CRM
4 хв на прочитання
post-thumbnail

Автоматизація продажу за допомогою CRM-системи

14 листопада 2025