Продаж обладнання

Галузі:

Для кого?РоліГалузі
Продаж обладнання

Управляти великим обсягом даних, покращити управління запасами та планувати постачання обладнання — з Uspacy це можливо.

industry-image

Компанії, що займаються продажем обладнання, постійно стикаються з різноманітними викликами. І чільне місце серед таких викликів посідає збільшення продажів за рахунок побудови довгострокових відносин з клієнтами.

Обладнання — точно не товар миттєвої покупки і саме тому так важливо налагоджувати відносини з потенційними покупцями. 

Проте не менш важливим у роботі компанії є організація плідної роботи всієї команди. 

Усе це, здатна забезпечити єдина цифрова платформа. З нею ви легко підвищите показники продажів, зможете контролювати абсолютно внутрішні процеси, налагодите комунікацію, збільшите продуктивність і підвищите ефективність роботи менеджерів.

База клієнтів

Лише об'єднавши контакти всіх клієнтів в єдиній, структурованій базі, можна досягти найліпших результатів у продажах і попередити ситуації, коли менеджери фіксують інформацію про клієнтів у своїх блокнотах, а в разі звільнення забирають її разом із клієнтами. Компанія ж, залишається ні з чим, згаявши час і витративши ресурси на співробітника. CRM-система забезпечує зручний і надійний спосіб збереження клієнтської інформації, де під кожну заявку створюється окрема картка. В ній можна зберігати дані покупців, їхню контактну інформацію, запити щодо отримання консультацій і прорахунків, історію покупок і взаємодій з менеджером, а також листування, телефонні дзвінки і навіть поведінку на сайті. 

Вся ця інформація допомагає краще зрозуміти клієнтів та їхні потреби, а отже, надавати якісніші консультації. Як наслідок — підвищення рівня задоволеності і збільшення частоти покупок. Ви також можете переглядати дані по всіх картках і перевіряти, наскільки якісно менеджери їх заповнюють. А завдяки рівням доступу можна зробити так, щоб менеджери бачили лише своїх клієнтів.

До того ж, завдяки грамотно впорядкованій базі можна визначити товари, що найбільше користуються популярністю та зрозуміти, чому не вдалося задовольнити клієнтів, які пішли до конкурентів.

Воронка продажів

Однією з ключових переваг CRM-системи є можливість налаштування воронки продажів. Вона дає змогу компаніям, що продають обладнання, управляти етапами поточних продажів і планувати майбутні. Завдяки воронці ви бачите весь шлях клієнта від моменту заявки, коли він просто поцікавився товаром до закриття угоди. Ба більше, система зберігає інформацію про кожен етап і коментарі до нього. Це дає змогу переглянути історію взаємодії і зрозуміти причини, через які відбувається затримка підписання угоди. А також допомагає вжити заходів, щоб виправити ситуацію, змінивши маркетингову стратегію чи провівши бесіду з менеджерами, якщо подібна тенденція прослідковується не з одним клієнтом.

Контроль роботи менеджерів

Рівень зацікавленості й попиту на ваш товар не завжди залежить від якості або ціни. Важливим фактором є якісна комунікація менеджерів з потенційними покупцями. Їхнє вміння своєчасно, але ненав'язливо нагадувати про себе, вибудовуючи довготривалі відносини з клієнтами.

Добре, коли менеджери відповідальні і мотивовані — вони чудово виконують свою роботу без зайвих нагадувань. Якщо ж ні, взяти під контроль їхню роботу допоможуть інструменти єдиного онлайн-простору. Вони допомагають контролювати менеджерів і встановлювати для них метрики успішності. Відстежувати кількість закритих і незакритих угод, скільки часу вони витрачають на спілкування з потенційними покупцями, як швидко обробляють вхідні заявки.

Ці дані допоможуть зрозуміти, з якими складнощами стикаються менеджери в своїй роботі, наскільки добре вони орієнтуються в товарах, які продають, і що заважає їм закривати продажі. 

Завдання

Налагодити ефективну, а головне, зручну комунікацію всередини команди, планувати щоденні завдання й контролювати їхнє виконання — так само під силу єдиному онлайн-простору. 

Ставте завдання окремо кожному менеджеру чи одразу всій команді, коригуйте працю співробітників і перевіряйте як працюють підрозділи. Таке планування не лише впорядковує робочий процес, але й допомагає менеджерам орієнтуватися в своїх діях, дотримуватися встановлених термінів, розподіляти обов'язки протягом дня і пріоритезувати їх. Занесення зустрічей і дзвінків клієнтам дає змогу раціонально спланувати свій робочий день і забезпечити якісне обслуговування клієнтів задля отримання кращих результатів.

Комунікація в команді

Використання чатів значною мірою допомагає поліпшити комунікацію між менеджерами з продажу обладнання. Вони дають змогу обмінюватись цінною інформацією, обговорювати клієнтів та пропонувати нові компанії, яких може зацікавити придбання обладнання. Можна навіть створити окремий чат для обміну ідеями та досвідом, і окремий для пропозицій і пошук потенційних клієнтів.

Наприклад, якщо менеджерів зіткнувся зі складним запитом клієнта чи потребує додаткової інформації про продукт, він може попросити пораду у більш досвідчених колег в чаті. Це допомагає менеджерам бути в курсі актуальних можливостей, сприяє згуртованості й зміцнює командний дух.