Автоматизація торгівлі
З інструментами Uspacy зможете повністю контролювати роботу відділу продажів і відстежувати етапи всіх угод.
В часи, коли люди замовляють товари не встаючи з ліжка, без прив'язки до свого місцезнаходження, дивно навіть чути, що якийсь бізнес не бажає бути представленим в інтернеті, не має власного сайту чи сторінок у соцмережах.
І якщо таких компаній стає дедалі менше, то бізнесів, які мають навіть не один торговельний майданчик і паралельно з цим повний хаос в організації щоденних процесів, ще дуже багато. Обираючи працювати за звичкою, вони втрачають дорогоцінний час і прибуток, адже не можуть контролювати роботу компанії на всіх ланках. Та якби вони наважилися впустити в свої життя сучасні інструменти, то ось які переваги отримали б.
Швидка обробка замовлень
Величезна конкуренція завжди була і залишається основною рушійною силою у покращенні роботи з потенційними клієнтами. CRM-система Uspacy дає змогу збирати всі заявки в єдиному місці й миттєво обробляти їх. Це особливо актуально для великих інтернет-магазинів, де через високу завантаженість менеджери можуть пропустити дзвінок чи коментар у соцмережах. Про це більше не варто турбуватися. Достатньо інтегрувати CRM з сайтом чи будь-яким іншим майданчиком і система не дасть загубити жодну заявку.
Робота з клієнтською базою
Під кожне нове замовлення чи консультацію, CRM автоматично створює картку клієнта. Так формується клієнтська база з усією інформацією про звернення та історію покупок. Окрім того, що це допомагає тримати всіх клієнтів на виду, це також дозволяє групувати за стадіями. Щоб у майбутньому надсилати актуальніші пропозиції, що підштовхуватимуть до угоди чи стимулюватимуть повторні покупки. Або ж навпаки, переглянувши історію можна буде зрозуміти, на якого клієнта поки краще не тиснути.
Контроль менеджерів
Відтепер про ефективність роботи менеджерів можна судити не лише з їхніх слів та звітів. Адже будь-якої миті можна зайти в картку певного клієнта й прослідкувати весь шлях взаємодії з ним від першої заявки. Також можна прослуховувати телефонні розмови й перечитувати історію листувань. Це допомагає зрозуміти, наскільки якісно вони працюють з лідами і чи дійсно їм не вдається перетворювати їх на закриті угоди через те, що «момент не надто слушний», «клієнту дорого» чи «у клієнта немає грошей». Це також допомагає перевірити, наскільки компетентним є співробітник, як добре знає продукт і чи не конфліктує з клієнтами. А ще, система дає змогу побачити, чого саме не вистачає менеджерам для формування успішних угод. Бо часто проблема може бути в елементарній відсутності продуктів, яких потребують клієнти чи занадто довгому або дорогому доставленні товарів.
Взаємодія всіх підрозділів
Якщо для продажу товарів компанія використовує декілька різних майданчиків чи має мережу магазинів, то без використання CRM їй не обійтися ще й тому, що такий надійний помічник допомагає синхронізувати товарні залишки між усіма точками продажу. Це мінімізує плутанину, пришвидшує і покращує клієнтський сервіс. Проте, щоб по-справжньому згуртувати всі підрозділи, важливо використовувати інструменти для спільної роботи й підтримання комунікації. Усе це в межах єдиного цифрового простору забезпечує Uspacy. Тут співробітники можуть спілкуватися й обмінюватися інформацією в чатах, створювати групи за підрозділами й напрямками діяльності, а також ставити завдання одне одному.
Постановка завдань
Використання завдань у спільній роботі є запорукою ефективної діяльності відділу продажів. Завдяки ним можна якісно організувати робочий процес, додатково мотивувати співробітників, а також допомогти їм досягти поставлених цілей. Завдання дають змогу визначити послідовність дій та кроки, необхідні для виконання. Це може бути дослідження потенційних клієнтів, проведення презентацій чи складання плану продажів. Наприклад, менеджер ставить завдання продати 50 одиниць товару протягом місяця, або ж прописує певну цифру плану та призначає виконавців. Завдяки завданням можна раціонально розподілити обовʼязки між співробітниками згідно їхньої спеціалізації, а також пріоритезувати виконання. Це дозволить ефективно використовувати ресурси команди й підтримувати продуктивність на необхідному рівні.
Зручна комунікація
Використання чатів допомагає налагодити комунікацію між співробітниками. До того ж, спілкування в межах єдиного онлайн-простору економить час і дозволяє сконцентруватись на виконанні завдань замість того, щоб постійно перемикатись між акаунтами різних застосунків. Завдяки чатам співробітники можуть швидко обмінятися інформацією, поставити одне одному запитання, отримати пораду чи порцію підтримки. Групові ж чати, дають змогу працювати спільно над проєктами, ділитися ідеями, обговорювати стратегії і колективно розв'язувати проблеми, що виникають в ході виконання завдань. Наприклад, команда може завести окремий чат, у якому учасники збирають і обговорюють матеріали для презентації-продажу клієнтові. Це значно спрощує взаємодію, забезпечує актуальність даних для всіх учасників та підвищує згуртованість колективу.
Управління маркетинговою стратегією
CRM-система допомагає відслідковувати й аналізувати поведінку користувача на сайті та відстежувати його взаємодію з рекламним оголошенням. На основі цієї інформації можна зібрати чіткий портрет клієнта та дізнатися про його вподобання. В майбутньому це допоможе продумувати більш ефективні рекламні кампанії, що підвищуватимуть лояльність та як результат — збільшуватимуть продажі. Адже завдяки персоналізованому підходу та індивідуальним вигідним пропозиція, що надходитимуть у слушний момент, можна з легкість перетворити просто клієнта на надзвичайно задоволеного постійного клієнта.