Готелі
Персоналізувати обслуговування, покращити відносини з гостями готелю та підвищити рівень їхньої задоволеності — можливо разом з Uspacy.
Готель — місце, що асоціюють із максимальним комфортом та затишком. Тут люди бажають абстрагуватися від буденності, перезавантажитися, або ж просто відпочити після важкої дороги.
Все має бути просто і зрозуміло. І щоб досягти цієї мети, власникам готелів потрібно забезпечити належне обслуговування, піднявши на щаблину вище рівень ведення власного бізнесу. Управляти готелем, хостелом чи базою відпочинку допоможе онлайн-сервіс Uspacy. Завдяки інструменти для спільної роботи, співробітники закладу зможуть упорядкувати організацію щоденних процесів, покращити комунікацію всередині колективу та приділяти більше часу наданню відмінного сервісу. Uspacy допоможе зі збором інформації про клієнтів, бронюванням номерів та веденням документації.
База клієнтів і сегментація контактів
Важливою умовою успішного існування готельного бізнесу є впорядкована база клієнтів та розуміння їхніх потреб. Бути в курсі вподобань гостей вашого комплексу й надавати їм те, чого вони потребують допоможе зручна система онлайн-простору. Завдяки ній ви зможете збирати контакти в одному місці, залучати нових гостей та утримувати постійних за допомогою вигідних пропозицій. Зберігати в особистих картках дані клієнтів, історію попередніх бронювань та особливі побажання щодо номерів і додаткових послуг. Це допоможе розробляти точніші маркетингові стратегії й застосовувати більш персоналізований підхід до кожного клієнта. Наприклад, пропонувати спеціальні тарифи на вихідні або ж знижки на довший термін перебування в готелі, залучати корпоративних клієнтів або ж надавати спеціальні пропозиції для індивідуальних подорожей. Завдяки цьому ви зможете підвищити рівень задоволеності клієнтів і спрямувати рекламні активності на ті групи клієнтів, які найбільше потребують ваших пропозицій.
Налаштування воронки продажів
Воронка продажів — важливий інструмент для бізнесу, що займається продажем послуг і готельний бізнес не виняток. Адже грамотно налаштована воронка відображає всі етапи процесу продажів і показує, в якому місці губляться клієнти. От, наприклад, ви бачите, як потенційний гість вашого готелю переглядає номери на сайті, навіть заповнює форму зворотного зв'язку, проте далі справа не йде. Бронь є, а оплата не надходить. Проблемний відрізок виявлено, залишається з'ясувати причину, яка завадила відвідувачеві сайту стати вашим клієнтом — ціна, відсутність вільного номера на потрібну дату або ж незадовільний сервіс. Ви також можете відслідковувати, які саме номери бронюють найчастіше, а які залишаються вільними і вживати заходів щодо підвищення конверсії бронювань. Таким чином, ви, як власник готелю, контролюєте всі етапи процесу і маєте змогу вплинути на кожен із них, вчасно привернувши увагу потенційного клієнта.
Швидке бронювання номерів
Один з найважливіших процесів у роботі готельного комплексу — бронювання номерів. Він має бути надзвичайно простим, швидким, доступним і якомога безболіснішим для клієнтів, а система бронювань адаптованою до їхніх побажань. Інструменти єдиного онлайн-простору Uspacy дають змогу максимально спростити цей процес. Сучасні інструменти допомагають зменшити кількість помилок та дозволяють налаштувати систему вигідних пропозицій, що підтягуватимуться при бронюванні й додатково заохочуватимуть клієнтів. Завдяки відкритому API можна використовувати сторонні сервіси, що допоможуть співробітникам готелю перевіряти наявність вільних номерів, здійснювати резервування й фіксувати цю інформацію в системі. Усе це заощаджує час і ресурси ваших клієнтів і співробітників та допомагає підтримувати високий рівень задоволеності клієнтів.
Організація робочих процесів
Упорядкувати та організувати робочі процеси готельного комплексу допоможе один важливий інструмент — завдання. Завдяки ним можна легко розподілити обов'язки між співробітниками та забезпечити якісне обслуговування гостей. Рецепція може мати завдання на прийом гостей, розподіл кімнат або надання інформації про готельні послуги. А поставивши завдання службі безпеки можна посили охорону в певних зонах готелю. Забезпечити регулярне прибирання кімнат, а також термінове прибирання конкретних номерів у встановлений час, також допомагають завдання.
Ефективна комунікація
Миттєво комунікувати між відділами та повідомляти важливу інформацію співробітникам готелів допомагають чати. Завдяки ним адміністратор з рецепції може оперативно звʼязатись із персоналом ресторану чи прибиральниками. Може повідомити консьєржу про особливі побажання гостя, які потрібно врахувати під час його перебування. Може передавати важливу інформацію наступній зміні, негайно повідомляти про приїзд нового гостя чи зміни, що стосуються роботи закладу. Спілкування в чатах допомагає уникнути затримок, покращує координацію роботи та забезпечує вищу якість обслуговування.
Ефективна взаємодія
CRM-система допомагає забезпечити плідну взаємодію з клієнтами. Ви можете відслідковувати дні народження чи інші святкові події та пропонувати екскурсії і спеціальні пропозиції. Це стане чудовою нагодою потішити клієнтів та ненав'язливо нагадати про себе. Таким чином ви можете не лише заохочувати нових клієнтів, а й підтримувати зв'язок з гостями після їхнього виїзду. Ви можете попросити їх додати відгук на сайт чи написати допис у соцмережах, відмітивши ваш готель, а взамін пообіцяти їм знижку на наступне заселення.