Освітні заклади
Uspacy допомагає систематизувати дані учнів та вчителів і забезпечує зручну взаємодію між ними на всіх етапах навчання.
Часто впровадження CRM-системи та інструментів для впорядкування рутинних процесів найчастіше асоціюється з серйозними компаніями, які продають серйозні послуги. Проте це не так і є не більш ніж упередженням.
Школи, садочки, онлайн-курси та спортивні секції також потребують використання сучасних інструментів у своїй роботі. Адже щодня стикаються з найрізноманітнішими викликами: конкуренція на ринку, взаємодія з великою кількістю учнів, студентів та їхніх батьків. А ще ж потрібно грамотно розподілити навантаження на викладачів, проконтролювати роботу менеджерів з продажів і навести лад у документах. Усі ці завдання здатні взяти на себе інструменти єдиного цифрового простору Uspacy.
Впорядкована база контактів
Важливою складовою взаємодії зі студентами навчальних закладів є впорядкована база, в якій зберігаються дані про вчителів, студентів або учнів та їхніх батьків. Завдяки можливості системи розподіляти ролі, для зручності, можна згрупувати базу контактів за відділами: окремо учні, окремо батьки, окремо вчителі та кандидати на посаду. Єдина база контактів допомагає тримати дані всіх учасників навчального процесу під рукою, фіксуючи важливі деталі чи побажання просто у картці клієнта. Завдяки інструментам CRM-системи ви також можете розподіляти групи студентів за різними критеріями й відслідковувати їхній прогрес. Переглядати історію оплат, контролювати навчальний процес та аналізувати, чому не всі потенційні клієнти переходять у категорію студентів.
Ефективна комунікація
Ключовим аспектом у роботі освітнього закладу є ефективна комунікація. Особливо в сучасних умовах, коли практично вся взаємодія переходить в онлайн, заклади освіти повинні створювати умови для дистанційного навчання, щоб надати можливість своїм студентам чи учням відвідувати їхні уроки з будь-якої точки світу. Єдиний цифровий онлайн-простір забезпечує безперебійну комунікацію між усіма учасниками навчального процесу — студентами та їхніми батьками, викладачами й адміністрацією закладу. Внутрішні користувачі системи можуть швидко обмінюватися інформацією, обговорювати домашні завдання, надсилати файли та світлини за допомогою особистих та групових чатів, а також стрічки новин. А тримати в курсі важливих оновлень вашої школи учнів та їхніх батьків, сповіщати про зміни в навчальному процесі або розкладі занять, допоможе телефонія та SMS-повідомлення.
Воронка продажів
Освітні заклади, що надають платні послуги, можуть використовувати воронку продажів, щоб контролювати взаємодію з менеджерами та аналізувати, на яких саме етапах «губляться» потенційні клієнти. Воронка фіксує всіх, хто виявив зацікавленість до навчання і допомагає відслідковувати їхній прогрес в ухваленні рішень. Завдяки воронці ви можете залучати нових клієнтів та утримувати поточних, постійно пропонуючи їм цікаві пропозиції, засновані на їхніх попередніх покупках. Можете сегментувати клієнтів за мітками холодний чи гарячий, а також планувати подальші статегії, спираючись на статистику попередніх.
Управління командою
Досягти відмінних результатів успішності студентів та підвищити продажі освітніх продуктів неможливо без злагодженої роботи всього колективу. Онлайн-сервіс допомагає знайти потрібного колегу і переглянути його особисту інформацію, кваліфікацію та контактні дані. А можливість ставити завдання та розподіляти їх між співробітниками, дозволяє не лише раціонально використовувати їхній час і ресурси, але й дає змогу відслідковувати їхню продуктивність. Система також допомагає контролювати роботу кожного співробітника та перерозподіляти завдання, якщо навантаження не раціонально розподілені.
Документообіг і контроль фінансів
Бухгалтерський облік, виставлення рахунків, розподіл надходжень, нарахування заробітної плати, а також контроль за доцільністю використання бюджетних коштів — усі ці операції є невід’ємною складовою щоденної роботи освітнього закладу. Інструменти єдиного онлайн-простору спільно зі сторонніми сервісами, які можна інтегрувати завдяки відкритому АРІ, допомагають ефективно управляти фінансовими ресурсами, контролювати регулярні платежі та щомісячні витрати. Крім того, дають змогу збирати й зберігати всю документацію, ордери, рахунки й договори з клієнтами, співробітниками та постачальниками в єдиному місці. Це допомагає швидко отримувати доступ до потрібної інформації чи обмежити його для певного кола співробітників.
Аналітика
Не менш важливим аспектом у роботі освітнього закладу є збір та обробка різноманітних даних. Це допомагає успішно управляти закладом і ухвалювати стратегічні рішення. Завдяки можливостям інтеграції, система вкупі зі сторонніми рішеннями, допомагає аналізувати ефективність рекламних кампаній, щоб зрозуміти, які з них дали найкращий результат. Відслідковувати популярність інфопродуктів та курсів, розрахувати прибутковість кожного курсу та спрогнозувати дохід від нових послуг. Дає змогу аналізувати роботу викладачів і виявляти проблеми, з якими вони стикаються. А також допомагає підвищити довіру до освітнього закладу.