Агенції нерухомості
Uspacy допомагає агенціям нерухомості збирати централізовану базу обʼєктів, підтримувати продуктивність агентів та успішно закривати угоди.
Сучасні інструменти єдиного онлайн-простору значним чином спрощують роботу агенцій нерухомості. Забезпечують швидкий доступ до баз даних, можливість оперативно відповідати на запити, організовувати перегляди та відстежувати аналітику ринку.
Звичайний день пересічного рієлтора — це безліч телефонних дзвінків, виїзди з клієнтами на перегляд будинку чи квартири, а ще ж купа різної документації. В усьому цьому дуже легко щось забути. Робота в єдиному онлайн-просторі дає змогу підвищити якість надання послуг, спланувати та впорядкувати щоденні завдання й зекономити час кожного співробітника. CRM-система ж, допомагає згрупувати вхідні заявки та нагадає про дзвінок клієнту. А всі бази, важлива інформація та документи зберігатимуться в одному місці.
Швидка обробка заявок
За допомогою зручної CRM ви не пропустите жодної вхідної заявки. Адже всі дзвінки та повідомлення автоматично фіксуватимуться в системі, а вже далі під кожен контакт створюватиметься картка клієнта. Це дає змогу швидко обробляти заявки і оперативно знаходити інформацію за потрібною угодою. Навіть якщо менеджер, який веде клієнта звільнився чи пішов у відпустку. Завдяки даним із картки клієнта та детальній історії взаємодії з ним, інший менеджер зможе блискавично зорієнтуватися й надати консультацію.
База клієнтів
CRM-система — незамінний інструмент в роботі кожного рієлтора агенції нерухомості. Вона допомагає збирати всіх клієнтів та власників нерухомості у єдиній базі. Вносити інформацію по кожній заявці у особисті картки разом із побажаннями щодо квартири чи будинку. В картку також можна додавати документи купівлі-продажу житла і світлини об'єктів, що допомагатимуть з пошуком або ж слугуватимуть референсом. Це значно полегшує роботу менеджерів, які можуть швидко знайти потрібного клієнта, сповістити йому про появу нового підходящого об'єкта, як тільки він з'явиться у базі й хутенько підготувати необхідний пакет документів.
База рієлторів
Не менш важливою ніж бази клієнтів і об'єктів є також створення бази рієлторів вашої агенції нерухомості. Функціонал CRM-системи допомагає розподіляти наявні в базі житлові об'єкти за менеджерами, а також закріплювати за ними клієнтів. За рахунок цього підвищується відповідальність та ефективність взаємодії з кожним контактом. Менеджери підтримують лад у картках об'єктів, вчасно оновлюють інформацію по ним, ретельніше ведуть облік клієнтських даних, складають звіти з проведених угод, відслідковують власний рейтинг та мають більше мотивації підвищувати показники.
Онлайн-офіс
Роботу агенції нерухомості можна порівняти з мурашником, рух в якому не припиняється ніколи. Обдзвонити клієнтів, перетелефонувати власникам приміщень, поїхати з покупцями на перегляд помешкання, зробити світлини з нового об'єкта й занести їх у базу, віднести документи нотаріусу. А ще ж потрібно комунікувати з колегами й звітувати керівництву стосовно проведених угод. Впорядкувати рух такого мурашника можна просто розпочавши роботу в онлайн-просторі Uspacy. Тут можна ставити завдання колегам та спільно працювати над їх виконанням. Створювати чати для обговорення спірних питань і швидко обмінюватися фото й документами просто з мобільного телефону.
Зручний документообіг
Ведіть єдиний облік супровідної й проєктної документації, створюйте шаблони та зберігайте інформацію по всіх угодах в одному місці. Договори купівлі-продажу, паспорти нерухомості, акти прийому-передавання, довідки про власність — упорядкування всіх цих документів значно спрощує ведення угод і мінімізує появу різноманітних помилок при оформленні. Менеджери мають постійний доступ до бази клієнтських документів і можуть будь-якої миті перевірити потрібну інформацію — стан нерухомості, технічні параметри чи правовий статус власників.