Банки
Онлайн-простір Uspacy допомагає ефективно управляти відносинами з клієнтами, знизити можливі ризики та підвищити безпеку.
Банківська сфера чи не найбільше за інші потребує миттєвого реагування та якісної взаємодії з клієнтами, адже люди довіряють банкам найцінніше — власні заощадження й винагороду за свою працю.
Завдяки сучасним інструментам ви можете автоматизувати продаж банківських послуг, встановлювати попередження та ліміти, оцінювати клієнтські дані, кредитну історію та своєчасно виявляти потенційні проблеми з погашенням займів. Зможете підвищити рівень клієнтського сервісу, оцінити роботу менеджерів, контролювати роботу співробітників та налагодити комунікацію в колективі. А також відслідковувати ефективність маркетингових кампаній та впроваджувати партнерські інтеграції.
Упорядкована клієнтська база
Надзвичайно важливою складовою роботи з клієнтами є впорядкована база контактів. Завдяки CRM-системі ви зможете збирати й зберігати дані клієнтів у одному місці. А це: контактна інформація, історія взаємодії з банком, інформація про відкриття й закриття рахунків, оформлення кредитів, депозитних рахунків чи купівлю банківських продуктів. А головне, клієнти банку можуть бути спокійні щодо збереження та захисту ввірених даних, адже Uspacy відповідає нормам загального регламенту GDPR, найсуворішому європейському законодавству. Клієнтська база також допомагає менеджерам миттєво відгукуватися на вхідні заявки, знаходити потрібну інформацію про конкретного клієнта, оперативно надавати підтримку та пропонувати вигідні пропозиції.
Каталог послуг
Переглядаючи банківські продукти клієнт матиме час, щоб вирішити, що саме йому потрібно, а вже потім оформити заявку і звернутися за детальнішою консультацією до менеджера й без поспіху обговорити всі «за» і «проти». Завдяки можливостям інтеграції ви можете синхронізувати CRM-систему із вашим сайтом. Своєчасно оновлювати його, відслідковувати поведінку клієнтів і бачити, якими послугами вони цікавляться. Клієнти ж у свою чергу легко знаходитимуть інформацію про те, як відкрити рахунок, що потрібно для оформлення кредиту, які види кредитування існують, якими є відсоткові ставки й умови погашення заборгованостей. База банківських послуг допоможе керівникам банків відслідковувати популярність продуктів та оцінювати ефективність просування послуг і коригувати стратегії продажів.
Управління лідами та продажі
Для забезпечення високого рівня продажів, банкам необхідно не лише підтримувати комунікацію з поточними клієнтами й будувати довгострокові відносини з ними. Надзвичайно важливим є залучення нових клієнтів. CRM-система допомагає збирати й аналізувати інформацію про всіх лідів у єдиній системі та сегментувати контакти, розділивши їх за різними критеріями: фізичні, юридичні особи або ж корпоративні клієнти. Встановлюйте рівні доступів для менеджерів, щоб вони мали змогу переглядати лише закріплених за ними клієнтів або ж усіх разом без усіляких обмежень. Контролюйте всі етапи взаємодії менеджерів з потенційними та поточними клієнтами. Аналізуйте, чому їм не вдається закривати угоди й досягати кращих показників конверсії.
Контроль роботи співробітників
Великий штат співробітників банку вимагає й підвищеного постійного контролю їхньої роботи. Бо як інакше підтримувати лад у щоденних процесах, забезпечувати високий рівень продажів і клієнтського сервісу? Uspasy допомагає об'єднати колектив у єдиному середовищі, адже в межах одного вікна ви отримуєте чати для спілкування, сучасні інструменти для спільної роботи, можливість планувати робочий графік та зустрічі, ставити завдання, зберігати документами й обмінюватися ними просто з мобільного телефону. Система також дозволяє генерувати звіти, що допомагає проаналізувати ефективність окремого співробітника і дає змогу виявляти чинники, які впливають на продуктивність всього колективу.
Комунікація всередині колективу
Значну роль у налагодженні комунікації в колективі відіграють чати. Їх можна використовувати, щоб отримати додаткову інформацію про клієнта, уточнити деталі операції, швидко обмінятись інформацією чи порадитись із компетентнішим у певних питаннях колегою. Створення групових чатів дозволяє співробітникам банку працювати над спільними завданнями. Так учасники можуть ділитись ідеями, ухвалювати рішення й миттєво надсилати одне одному файли. Використання чатів сприяє покращенню взаємодії та забезпечує високу якість роботи.
Постановка завдань
Завдання допомагають банківським працівникам організувати роботу й тримати контроль над поставленими цілями. Це можуть бути плани з відкриття нових рахунків чи продаж страхових полісів. Співробітники, які відповідають за обслуговування клієнтів можуть отримати завдання покращувати і розвивати відносини з ними. Наприклад, запит зворотного звʼязку після наданої послуги або надання детальних рекомендацій щодо використання банківських послуг. Це допомагає зміцнювати взаємозв'язок з клієнтами та підвищувати їх лояльність. А ще, співробітники банку можуть ставити одне одному завдання дослідити ринок чи провести моніторинг конкурентів. Такі дії будуть особливо помічними під час розробки нових банківських продуктів.
Організація роботи контакт-центру
Чи не одним із найважливіших підрозділів банку є контакт-центр. Його співробітники підтримують безпосередній зв'язок з клієнтами і забезпечують розв'язання проблемних ситуацій, з якими до них звертаються. До того ж, завдяки відкритому API, CRM-систему онлайн-сервісу можна інтегрувати з будь-яким каналом комунікації. Це дозволяє обробляти більше заявок та підтримувати спілкування з клієнтами найзручнішим для них способом. Використовуйте соцмережі, месенджери, електронну пошту чи SMS-розсилки. Підключіть телефонію, щоб аналізувати телефонні розмови менеджерів з клієнтами і розуміти, скільки часу вони витрачають, як швидко обробляють вхідні дзвінки та наскільки вмотивані, щоб дійсно допомогти й забезпечити якісний сервіс.
Персоналізовані маркетингові активності
Використання CRM-системи дає можливість пропонувати клієнтам персоналізовані рішення та вигідні пропозиції, засновані на їхній особистій інформації, вподобаннях, історії взаємодії з банком та інших параметрах. Система дає змогу сегментувати аудиторію. Це допомагає продумувати й запускати влучніші маркетингові активності, спрямовані на конкретну групу потенційних клієнтів. Наприклад, вигідна пропозиція кредитування житла для пар, які нещодавно взяли шлюб. Також маркетинговий відділ вашого банку може відслідковувати, які рекламні кампанії приводять до найбільшого рівня конверсії, а які взагалі не спрацьовують. Це допомагає їм у оптимізації маркетингових стратегій.