Доставка їжі
Uspacy допомагає впорядкувати роботу співробітників, точніше й швидше опрацьовувати замовлення й запобігти втраті клієнтів.
На шляху до клієнта їжа проходить безліч ланцюжків — від моменту замовлення до приготування й безпосереднього отримання. Зробити цей процес якомога приємнішим і швидшим для клієнта — зовсім не виклик, а так, завданнячко для інструментів єдиного онлайн-простору.
Система допомагає оптимізувати роботу співробітників і якісно покращити обслуговування. Адже головне завдання сервісу доставлення їжі — забезпечити зручну і безперебійну комунікацію між клієнтом та компанією. Uspacy дає змогу керувати замовленнями, покращує взаємодію з клієнтами та кур'єрами, а також сприяє оптимізації процесів доставлення. Як результат: зниження помилок при оформленні замовлень, порядок у документах, миттєвий звʼязок з кур'єрами, побудова довгострокових відносин з клієнтами та підвищення їхньої лояльності.
Єдина база клієнтів
Для компаній, що займаються доставленням їжі, можливість тримати контакти клієнтів та історію їхніх замовлень на виду — надзвичайно важливо. Адже кількість вхідних заявок невпинно збільшується, а отже, зростає і число постійних клієнтів, з якими потрібно вибудовувати якісну комунікацію. Завдяки CRM-системі ви можете з легкістю збирати, обробляти та зберігати клієнтські дані, створивши єдину базу контактів, що міститиме вичерпну інформацію по кожному замовленню. Це значно спростить комунікацію співробітників із клієнтами. Вони будь-якої миті зможуть переглянути попередні замовлення, коментарі щодо вподобань чи зауваження. Якщо ж станеться якась непередбачувана ситуація, менеджери або кур'єри зможуть швидко знайти замовника і запропонувати варіанти розв'язання проблеми.
Зручні замовлення
Завдяки функціоналу CRM-системи, ви зможете забезпечити якісне надання послуг доставлення їжі. Швидко приймати і обробляти замовлення, вести розрахунки та контролювати статуси. Ваші клієнти зможуть замовляти їжу за допомогою онлайн-форми на сайті. А завдяки можливостям інтеграції та використанню сторонніх рішень, зможуть створювати замовлення в мобільного застосунку або ж написавши повідомлення у соцмережах. Словом, замовляти там, де їм найзручніше. Це значно спростить процес замовлення та зменшить час очікування. CRM-система не дасть загубити жодну вхідну заявку, адже всі вони фіксуватимуться в системі, разом з історією попередніх замовлень. Це дозволитьу формувати персональні пропозиції та підвищувати продажі.
Мотивація персоналу
Робота в єдиній онлайн-системі здатна допомогти підвищити мотивацію менеджерів та кур'єрів. Ви можете ставити завдання, відслідковувати успішність та навіть розробляти мотиваційні програми. Це не лише допоможе налагодити ефективну взаємодію всередині колективу, а й підвищить продуктивність кожного окремого співробітника. Менеджери намагатимуться обробити якомога більше заявок, а кур'єри будуть зацікавлені взяти якнайбільше замовлень. Ви ж, контролюватимете їхню роботу, оцінюватимете якість і швидкість обробки й доставлення, дотримання термінів у поставлених завданнях, вміння працювати в команді. На основі цих даних ви зможете скласти враження про атмосферу в колективі й загальну продуктивність співробітників. А за потреби, надати зворотний зв'язок і скоригувати їхні дії.
Зручна комунікація
Використання чатів у компаніях, що займаються доставленням їжі, дає змогу покращити спілкування між співробітниками і налагодити комунікацію між кухнею та курʼєрами. Чати дозволяють співробітникам швидко та зручно обмінюватись інформацією. Наприклад, кухарі можуть повідомити про зміни в процесі приготування їжі, готовність замовлення або ж неможливість його виконати. Окрім того, адміністратор ресторану може надіслати оновлення про зміни у меню або акції в попередньо створений тематичний чат. Це допомагає забезпечити оперативну комунікацію, дає змогу мінімізувати помилки і зменшити затримки у процесі доставлення їжі. Як результат — менше засмучених і більше задоволених постійних клієнтів.
Контроль роботи кур'єрів
Ваші менеджери можуть обробляти заявки з блискавичною швидкістю, проте всі їхні зусилля будуть зведені нанівець, якщо кур'єри не працюватимуть на повну потужність і не доставлятимуть замовлення клієнтам своєчасно. Їхню роботу легко контролювати в єдиній системі. Тут можна переглядати коментарі до замовлень та маршрути, відслідковуючи, коли доставлення їжі було затримано з вини кур'єра, а коли на це вплинули сторонні чинники. Ви зможете виявляти найвмотиваніших співробітників, а також тих, хто постійно зриває терміни і своєчасно вживати заходів. Контроль роботи кур'єрів допоможе підвищити рівень їхньої відповідальності й забезпечить швидке доставлення їжі клієнтам. Це в свою чергу якісно покращить рівень сервісу й допоможе зменшити відсоток незадоволених клієнтів.
Розумний маркетинг
Сервіс доставлення їжі дозволяє на повну використовувати можливості CRM-системи, як ефективний і надзвичайно зручний інструмент маркетингу. Збирайте клієнтські дані та історію їхніх замовлень, щоб зрозуміти, які страви користуються популярністю. Відстежуйте ефективність маркетингових кампаній, аналізуйте успішність проведених активностей і підраховуйте, скільки прийшло нових клієнтів і скільки було зроблено замовлень. Збирайте відгуки й оцінювання роботи ваших співробітників. Використовуйте ці дані для покращення сервісу й розробки подальших стратегій.