Будівництво
Завдяки сучасним інструментам Uspacy навести лад в роботі будівельної компанії більш ніж реально.
Управляти будівельною компанією не найлегше із можливих завдань, адже кожен процес тут потребує ретельного контролю, а часто і фізичної присутності.
З Uspacy більше не потрібно щоденно збирати планерки й відвідувати підконтрольні об'єкти. Ви можете організувати взаємодію з підрядниками в єдиному цифровому середовищі. Розподіляйте обов'язки, складайте графіки та плани, ставте завдання майстрам на будівництві і контролюйте їхню роботу просто зі смартфона.
Контакти як на долоні
Завдяки CRM контакти всіх клієнтів, замовників та підрядників завжди у вас під рукою. Вам більше не потрібно турбуватися про те, а що ж буде, коли котрийсь із менеджерів піде від вас і забере з собою блокнот із важливими номерами. Ви не втратите дані клієнтів, адже вони залишаться у вашій базі, а всі нові заявки одразу ж фіксуватимуться в CRM. Зручна система дасть змогу налагодити грамотну роботу з контактами. Наприклад, ви зможете додавати права для різних ролей у просторі. Це стане в пригоді під час роботи з так званими «інвесторами», особливим типом клієнтів, які купують нерухомість для перепродажу або ж подальшого здавання в оренду. Для таких клієнтів завжди є персональні умови, а тому з ними працюють керівники чи окремі менеджери, яким потрібно зберігати та бачити більше інформації ніж лінійним співробітникам. Подібний персоналізований підхід покращує відносини з клієнтами і як результат — підвищує прибуток компанії.
Спільна робота
Надзвичайно легко керувати робочим процесом, коли все, що потрібно для злагодженої роботи міститься в єдиному цифровому просторі. Швидко знаходьте потрібного співробітника, розпочинайте діалог або ж ставте завдання з коментарями до нього та зазначайте терміни. Більше не потрібно збирати нескінченні планерки. Відслідковуйте просування робіт по конкретному проєкту в завданнях та давайте додаткові вказівки в чатах. Залучайте до обговорення важливих питань учасників різних команд. Так, наприклад, ви можете створити окремий чат для роботи з відділом продажів або ж об'єднати майстрів на будівництві, щоб обговорювати з ними нагальні питання чи давати додаткові вказівки. Так ви будете в курсі всього, що відбувається на об'єктах без обов'язкового відвідування.
Команда, що весь час на зв'язку
Працювати в онлайн-просторі Uspacy означає постійно бути на зв'язку. Особливо, коли менеджер знаходиться безпосередньо на обʼєкті, а тому фізично не може бути за компʼютером. Носити ж із собою ноутбук буває не завжди зручно. Завантажуйте зручний застосунок і надсилайте миттєві повідомлення колегам просто з мобільного телефону. Обмінюйтеся світлинами з об'єктів, відправляте одне одному документи та інші файли. Де б ви не знаходилися повідомляйте термінові новини за допомогою зручної стрічки. Діліться планами та досягненнями, поздоровляйте колег з днем народження, а новачків з першим днем у команді. Створюйте дружню обстановку у власній соцмережі вашої компанії.
Впорядкування документів
Робота будівельної компанії це не лише управління величезною кількістю співробітників. Це купа документів і рахунків, які легко впорядкувати у вашому онлайн-просторі. Система дає змогу зберігати всі важливі документи, повʼязані з проєктами й контрактами, а також клієнтські дані в централізованому місці. А отже, всі специфікації, розрахунки та угоди будуть у розпорядженні співробітників, які мають відповідні права доступу. Лад у документації допоможе покращити роботу вашої компанії та пришвидшить виконання робіт підрядниками.