Автосервіс та СТО
Uspacy допомагає автоматизувати всі етапи взаємодії з клієнтами, які довірили вам свої автівки та забезпечує зручний простір для злагодженої роботи у межах однієї платформи.
Збирайте єдину базу, всю інформацію про звернення та зворотний зв'язок. Нагадуйте клієнтам про чергові планові роботи і техогляд. Відслідковуйте зайнятість спеціалістів та контролюйте, чи не зривають вони зазначені терміни.
Переваги від використання сучасних інструментів організації праці вже давно відчули й оцінили компанії, які надають послуги пов'язані з ремонтом та обслуговуванням авто. Розгляньмо, як саме ці інструменти допомагають їм впорядковувати робочі процеси, контролювати працю спеціалістів, стандартизувати взаємодію з клієнтами й загалом підвищити рівень сервісу.
Якісна обробка заявок
CRM фіксує абсолютно всі заявки, що надходять від клієнтів і збирає їх в єдиній базі. Завдяки цьому жоден вхідний запит чи коментар у соцмережах не залишиться без уваги. Менеджер миттєво надасть консультацію та забронює найближчу вільну дату, з урахуванням завантаженості майстрів і робочих місць. Система збереже пропущені дзвінки і переходи за рекламним оголошенням, а тому обов'язково нагадає про необхідність зв'язатися з клієнтом.
Історія звернень
CRM Uspacy допомагає значною мірою підвищити лояльність клієнтів завдяки детальній історії взаємодії з кожним із них. Зібравши всю інформацію про надані послуги, продані товари чи консультації фахівців, можна формувати індивідуальні пропозиції з персональною вигодою, а також здійснювати повторні продажі. Враховуючи вподобання, особливості транспортного засобу, дні народження та інші важливі моменти, можна не боятися бути навʼязливим, адже ваша пропозиція буде бажаною і своєчасно сформульованою.
Зрозуміла та зручна комунікація
Більше жодного хаосу у взаємодії з людьми на всіх робочих етапах. Єдиний цифровий простір допомагає зібрати співробітників, клієнтів і постачальників в одному місці. В Uspacy можна спілкуватися у особистих і групових чатах, та навіть залучати до обговорень сторонніх користувачів, клієнтів чи партнерів. Швидко повідомити важливу інформацію, поширити документ чи світлину можна не залишаючи онлайн-простору. Це значно спрощує комунікацію та економить час, адже не потрібно перемикатися на різні програми. А надіслати термінове повідомлення можна просто з мобільного.
Постановка завдань
Можливість ставити завдання колегам, є ще однією перевагою онлайн-сервісу Uspacy. Виконання будь-якої роботи можна розділити на завдання та підзавдання, розподіляючи ролі в них, вказавши виконавців, співвиконавців і спостерігачів. Так кожен учасник процесу чітко бачить свій шматок роботи і кінцевий термін виконання поставленого завдання. Це допомагає правильно розставляти пріоритети, розподіляти ресурси та час. Дає змогу відслідковувати, хто зі співробітників попереду, а хто пригальмовує і потребує допомоги. Словом, досягається повний контроль над усіма процесами.
Єдиний документообіг
В єдиному просторі надзвичайно легко впорядкувати й зберігати документи в єдиному хмарному сховищі, де вони знаходитимуться водночас і в максимальній доступності, і під надійним захистом від сторонніх очей. Тут все залежатиме від того, які доступи до даних матиме кожен із співробітників.