Салони краси
Uspacy бере під контроль організаційні аспекти роботи салону краси й допомагає зосередитись на бездоганному сервісі для клієнтів.
Навіть у такому творчому місці як салон краси потрібно контролювати внутрішні процеси та управляти відносинами з клієнтами. І щоб забезпечити якісне надання послуг і максимум уваги, необхідно використовувати сучасні інструменти.
Інструменти Uspacy допомагають підвищити якість обслуговування і закохати у ваш винятковий сервіс. Збирайте в єдиній базі інформацію про клієнтів, їхні відвідування та процедури, яким вони надають перевагу. Спілкуйтесь з колегами, ставте одне одному завдання. Нагадуйте про записи та робіть розсилки з актуальними пропозиціями. Делегуйте всі нудні процеси розумній системі, доки турбуєтесь про гостей вашого салону.
База контактів
Сучасна CRM дозволяє збирати та зберігати всю інформацію про клієнтів в єдиній базі. Це дає можливість ефективно працювати з даними і пропонувати персоналізовані послуги. Історія відвідувань, улюблені процедури, на які полюбляє приходити клієнт — усе це завжди на виду у адміністраторів салону. Вони будь-якої миті можуть переглянути картку клієнта й запропонувати чергову процедуру чи сповістити про надходження нової колекції догляду. Майстри також можуть легко відшукати потрібну інформацію, наприклад, перечитати коментарі щодо особливостей роботи з конкретним клієнтом та його вподобань.
Взаємодія з клієнтами
Використання інструментів онлайн-простору допомагає реалізувати чітко продуману стратегію роботи з кожним клієнтом, засновану на зручності та постійній комунікації. Наприклад, CRM-система дає змогу запланувати наступний дзвінок, щоб нагадати про запис до майстра, запропонувати розробку індивідуального плану терапевтичних заходів, розповісти про нові процедури чи старт акційної пропозиції. Таким чином персоналізований підхід та щира увага до клієнтів допомагає підвищити загальний рівень їхньої задоволеності від вашого сервісу.
Контроль роботи співробітників
Працюючи в єдиному онлайн-просторі, ви з легкістю можете контролювати роботу співробітників, заміряти їхню продуктивність, визначати їхні слабкі й сильні сторони та ефективно розподіляти навантаження між ними. Ставити завдання адміністраторам, менеджерам і помічникам майстрів. Наприклад, адміністратор салону може створити завдання для кожного спеціаліста із зазначенням часу та послуги, яку потрібно надати клієнтові. Або ж майстер-перукар може створити завдання для свого стажера з описом конкретної зачіски і послідовністю її виконання. Це допомагає забезпечити систематизацію робочих процесів і покращує якість виконання послуг.
Ефективна комунікація
Організуйте комунікацію всієї команди завдяки зручним інструментам цифрової платформи. Створюйте чати з колегами й обмінюйтесь повідомленнями, світлинами й файлами просто з мобільного. Інформуйте про зміни в графіку роботи, про появу нових процедур чи старт акційних пропозицій. Так, наприклад, адміністратор може створити груповий чат для спільного обговорення нових косметичних продуктів чи передових технік. Це забезпечить швидке поширення інформації всередині колективу й сприятиме однаковому розумінню змін чи новин.
Маркетинг та підвищення лояльності
CRM-система є також потужним маркетинговим інструментом, що допомагає салону краси краще розуміти клієнтів та рівень їхньої лояльності. Все завдяки тому, що вся інформація про клієнтів, їхні вподобання, види послуг, за якими вони приходять і частота відвідувань відображається в єдиній базі. На основі цих даних можна зрозуміти, чого не вистачає клієнтам, а чим вони навпаки задоволені. Надалі цю інформацію можна використовувати при запуску рекламних кампаній та розсилці індивідуальних пропозицій. Наприклад, можна надіслати клієнтові, який давно не був у вашому салоні вигідну пропозицію, подарувати купон на знижку чи заохотити до відвідування будь-яким іншим способом.