Система логістики
Автоматизувати роботу з перевізниками та внутрішні процеси компанії в єдиній зрозумілій системі допоможе Uspacy.
Система логістики — це нескінченний потік взаємодії між замовниками, постачальниками й кінцевими споживачами. Це складна система, яку вкрай важливо контролювати без використання сучасних інструментів.
Ефективне управління замовленнями й доставленнями, а також відстеження вантажу та оптимізація маршрутів — ключові переваги використання єдиного онлайн-простору для логістичної компанії. До того ж, Uspacy забезпечує автоматизацію взаємодії з клієнтами в єдиному просторі. Допомагає налагодити внутрішні процеси, підтримувати лад у замовленнях і контролювати терміни поставок.
Єдина база клієнтів і перевізників
Зручна CRM допомагає збирати клієнтів та перевізників разом у єдиній базі. Під кожну людину чи компанію тут створюється окрема картка, що містить історію взаємодії, супровідні документи та нотатки з важливою інформацією. Система дає змогу ставити завдання кожному співробітнику та призначати ролі. Вона відображає актуальні статуси по всіх замовленнях, а також дозволяє відслідковувати доставлення товарів на кожному етапі.
Надвисока оперативність
CRM-система здатна стати рятівником і помічником для кожного менеджера логістичної компанії, адже бере на себе частину щоденної роботи, пов'язану з обробкою і впорядкуванням даних. Всі заявки, що надходять із різних каналів комунікації зберігаються в єдиному місці, а тому завжди під рукою. Кожен менеджер має змогу швидко знайти потрібного клієнта й хутенько переглянути інформацію про нього. Це допомагає взаємодіяти з кількома заявками одночасно або ж оперативно зорієнтуватися, якщо виникла якась термінова ситуація.
Налагоджена взаємодія
Зрозумілий онлайн-простір дозволяє злагоджено працювати всім учасникам логістичного процесу та допомагає зменшити кількість помилок в роботі. Менеджери можуть обмінюватися документами та контролювати перевезення на всіх етапах — від самого початку до пункту доставлення. Можуть підтримувати зв'язок з водіями перевізника та звітувати замовнику про місцезнаходження вантажу. А в разі непередбачених обставин, швидко змінювати графік руху, коригувати маршрути і сповіщати про це всі сторони.
Спільна робота
Завдання є важливим інструментом, який допомагає співробітникам логістичної компанії впорядкувати робочі процеси. Завдяки ним можна координувати перевезення від початкової точки до місця призначення, адже диспетчер може створити завдання для водія з вказанням маршруту, часу та типу вантажу і відстежувати його виконання. Завдання можна використовувати для контролю за товарними залишками. Наприклад, складський працівник може отримати завдання на прийом, розміщення або відправлення вантажу, а також на підтримання актуальної інформації про наявність товару на складі. Завдання допомагають досягти організованості робочого процесу та дають змогу уникнути помилок.
Зручна комунікація
Швидко обмінюватись інформацією та бути в курсі важливих оновлень, співробітникам логістичних компаній допомагає використання чатів. Наприклад, водії можуть повідомляти про затримки на дорозі або зміни в маршрутах. Це допомагає їхнім колегам бути в курсі ситуації та своєчасно зреагувати, щоб попередити клієнта й уникнути непорозумінь. В чатах можна швидко обговорити термінові ситуації та запропонувати можливі шляхи розвʼязання проблеми. А також миттєво обмінятись документами чи світлинами. Наприклад, водії можуть надсилати скановані копії документів або фото вантажу для перевірки. Це спрощує обмін інформацією та забезпечує постійний доступ до важливих даних.
Детальна аналітика
Як дізнатися, наскільки ефективним і продуктивним є кожен співробітник? З CRM-системою діяльність логістичного відділу опиняється немов на долоні. Проаналізувавши дані та історію замовлень, записи й телефонні дзвінки, можна дізнатися все про менеджерів, вантажників та водіїв вантажівок. Завдяки завданням можна оцінювати результати виконаних замовлень, зробити висновки про сумлінність конкретного співробітника та виявляти, на яких етапах він найчастіше припускається помилок.
CRM-маркетинг
Якщо виміряти ефективність роботи співробітників допомагає CRM, то проаналізувати ефективність способів залучення клієнтів також допомагає CRM-система. Підключивши детальну аналітику, завдяки відкритому АРІ, можна збирати найрізноманітніші дані, аналізувати попередньо налаштовані воронки продажів і відслідковувати канали найбільшої залученості лідів. А також продумувати стратегію та регулювати бюджет майбутніх рекламних кампаній на основі детального аналізу попередніх.