закрити

Стоматології

Галузі:

Для кого?

Ролі

Галузі

Стоматології

Uspacy допоможе налагодити зручну взаємодію з пацієнтами вашої стоматологічної клініки, складати графік роботи лікарів і управляти записами прийомів.

industry-image

Заводьте картки пацієнтів, заносьте інформацію про відвідування й нагадуйте про наступні візити. Ведіть облік медичних препаратів, розхідних і стоматологічних матеріалів. Усе це — в межах єдиної платформи.

Лікування зубів не найприємніша подія в житті ваших пацієнтів, тому добре було б не створювати для них додаткових перешкод на шляху до стоматологічного крісла. До того ж, не завадило б прикласти зусиль, щоб вони не бачили всього, що коїться у вас за лаштунками, а натомість отримували відмінний сервіс. 

З цим завданням на відмінно справиться онлайн-простір Uspacy. З ним ви організуєте щоденну роботу вашої клініки, налагодите комунікацію всередині колективу та взаємодію з пацієнтами.

Запис до лікаря

Одна з основних переваг CRM-системи полягає в тому, що вона значно спрощує процес запису на консультації до лікарів. Ба більше, пацієнти можуть самі записуватися онлайн просто з сайту або з ваших соцмереж. Звісно, за умови, якщо ви інтегруєте їх із CRM за допомогою відкритого АРІ. Адже клієнти можуть приходити з будь-якого майданчика, де ви представлені, тому важливо підтримувати комунікацію з ними там, де їм зручно. Ви також зможете налаштовувати автоматичні нагадування про наступні візити до клініки.

Ведення клієнтської бази

Паперові медичні картки вже давно в минулому, а сучасні інструменти забезпечують використання зручних електронних карток. CRM-система допомагає збирати й упорядковувати абсолютно всю інформацію про пацієнтів у єдиній базі. Особисті дані, історія лікування, інформація про візити, процедури, виписані рецепти — усе це дає змогу лікарям стоматологічної клініки краще розуміти пацієнтів, ефективніше працювати з їхніми потребами й знаходити персоналізовані рішення у наданні послуг.

Комунікація в колективі

Окрім планування графіків, співробітники стоматологічної клініки можуть використовувати онлайн-сервіс, щоб ставити завдання одне одному й підтримувати комунікацію всередині колективу. Спілкування в чатах можливе просто з мобільного. Миттєво надсилайте повідомлення колегам, щоб порадитись, показати знімок, передати документ чи рахунок. Створюйте групові чати на кілька фахівців із залученням інших співробітників чи адміністрації закладу, щоб обговорити важливе або навіть спірне питання.

Документообіг

Стоматологічна клініка — це не лише надання послуг. Рахунки, договори з пацієнтами і постачальниками ліків — це величезна кількість документів щодня і вони потребують належного впорядкування та збереження. Uspacy не тільки допомагає навести лад і зекономити час, але й гарантує, що важливі документи ніколи не будуть загублені, а співробітники зможуть швидко завантажувати файли або ж переглядати потрібну інформацію, попередньо отримавши доступ до неї.