Автосалони
Uspacy — незамінний помічник для автосалонів, які бажають збільшити продаж автівок та забезпечити персоналізований підхід у роботі з клієнтами.
Високий рівень задоволеності клієнтів — запорука їхньої лояльності, вища ймовірність повторних покупок, схвальних відгуків та щирих рекомендацій. Як результат — зростання продажів, підвищення репутації автосалону та конкурентоспроможності на ринку.
Uspacy допомагає побачити, як ідуть справи вашого бізнесу насправді, а не зі слів менеджерів. Ви зможете налагодити комунікацію в команді та якісно організувати робочий процес. Зможете аналізувати телефонні розмови, відслідковувати рух угод воронкою і загалом увесь шлях взаємодії з покупцем. Упорядкувати єдину базу клієнтів, зберігати інформацію про запити й покупки та здійснювати повторні продажі. А також вести облік придбаних авто, щоб формулювати вигідні пропозиції для їхніх власників.
Комунікація в команді
Використання чатів значно поліпшує комунікацію між співробітниками автосалону й допомагає швидко обмінюватись інформацією. Це можуть бути повідомлення про наявність нових автомобілів, актуальні ціни або технічні характеристики конкретної автівки. Оголосити про старт акційної пропозиції можна також використовуючи стрічку новин. Чати дають змогу звертатись одне до одного, щоб проконсультуватись щодо певної ситуації з досвідченим колегою, отримати підтримку або дозвіл керівника. Групові чати допомагають обговорювати спірні ситуації чи більш дієві методи продажів. Чати і стрічка новин полегшують комунікацію та дозволяють уникнути помилок в роботі. Допомагають усім членам команди бути в курсі останніх подій та ефективніше виконувати обов'язки.
Постановка завдань
Завдання є важливим інструментом, що допомагає співробітникам автосалону працювати ефективно та злагоджено. Дає змогу раціонально розподіляти доручення відповідно до кваліфікації спеціаліста та його навичок. Так, наприклад, один із продавців може відповідати за перемовини з потенційними клієнтами, інший — за проведення тест-драйвів чи укладання угод. Або ж, котромусь із менеджерів вдається добре презентувати авто конкретної марки. Тоді йому можна поставити індивідуальний план продажів і всіляко заохочувати за допомогою системи мотивації. Завдяки завданням кожен співробітник може проявити свою експертність. Це допоможе досягати кращих результатів як кожному окремому менеджеру, так і всьому колективу.
Систематизована база клієнтів
Ретельно зібрана і впорядкована база контактів допомагає покращити якість сервісу та підвищити лояльність клієнтів. Як саме? Все надзвичайно просто — під кожного покупця в CRM-системі створюється картка, де зберігається особиста інформація, історія дзвінків, а головне, вподобання і побажання клієнта. Та навіть є можливість прив'язати додатковий контакт, який впливає на ухвалення рішень. Систематизована база допомагає менеджерам пропонувати ті моделі авто, які точно сподобаються майбутньому власнику і не витрачати час на пропозиції, що не приведуть до угоди. Інформація з картки дає змогу розробити індивідуальну стратегію в роботі з клієнтами та надсилати персоналізовані пропозиції.
Зручна взаємодія
Робота в єдиному онлайн-просторі допомагає координувати взаємодію співробітників різних підрозділів і швидко залучати до обговорень потрібних колег. Тут можна ставити завдання менеджерам, обмінюватися повідомленнями у особистих чатах і створювати групові для розв'язання нагальних питань, узгодження знижок чи надання додаткових послуг. В Uspacy можна планувати зустрічі та відслідковувати завантаженість технічних спеціалістів, підтримувати зв'язок з клієнтами, здійснювати записи на тест-драйв і проходження техогляду.
Повторні продажі
Авто — це той вид товару, який дуже й дуже рідко купують з першого візиту до салону. Клієнт може придивлятися до автівки місяцями, а може й узагалі навідуватися протягом року, щоб послухати додаткові аргументи у бік покупки. Про спонтанність тут взагалі не йде мова, адже це більше випадок, аніж заслуга менеджера. Зазвичай лише систематична робота з потенційним покупцем приводить до жаданої угоди. CRM-система дає змогу постійно підігрівати цікавість клієнта за допомогою грамотно налаштованої воронки. Завдяки ній ви завжди знатимете, на якому етапі знаходиться угода й чому зупинились перемовини. Зможете надсилати заохочувальні нагадування, персональні та просто вигідні пропозиції. Це допомагає зміцнити відносини з покупцями і в подальшому здійснювати повторні продажі та пропонувати послуги з обслуговування.
Контроль продажів і збір даних
CRM допомагає оптимізувати робочі процеси автосалону та підвищити ефективність кожного співробітника. Адже дає змогу переглядати історію взаємодії менеджерів з клієнтами та перевіряти якість надання консультацій. Дає можливість встановити особисті показники ефективності для кожного консультанта, розробити бонусну систему і таким чином контролювати продажі. CRM-система також допомагає відслідковувати фінансову звітність і витрати на рекламу. Збирати статистичні дані, аналізувати потреби цільової аудиторії та ефективність рекламних кампаній. А на основі зібраної інформації вибудовувати стратегію подальших маркетингових активностей.