закрити

Реклама та маркетинг

Галузі:

Для кого?

Ролі

Галузі

Реклама та маркетинг

Uspacy допомагає запускати цільові маркетингові кампанії та раціонально розподіляти рекламні кошти.

industry-image

Створити грамотну маркетинг-стратегію, ефективно керувати клієнтською базою, персоналізувати рекламні кампанії — це може здаватися складним завданням, але не з сучасними інструментами.

Справжньою знахідкою для відділу маркетингу стануть інструменти для спільної роботи та комунікації, а також CRM-система.

Робота в єдиному онлайн-просторі допоможе вправно керувати клієнтською базою, аналізувати результати рекламних активностей, покращить взаємодію в команді та підвищити загальну продуктивність.

Управління контактами

CRM-система дає змогу ефективно керувати базою контактів. Інформація про заявки, а також особисті дані клієнтів, історія їхніх замовлень і комунікації з компанією — усе це збирається та зберігається в єдиному місці. Дані заносяться у особисту картку, тому будь-якої миті можна швидко знайти необхідну інформацію про того чи іншого клієнта. Це допомагає краще зрозуміти свою цільову аудиторію, а значить, створювати більш персоналізовані пропозиції і точніше налаштовувати рекламні активності.

Сегментація аудиторії

Важливу роль у підвищенні показників та загального рівня задоволеності клієнтів відіграє сегментація аудиторії. Використовуючи можливості відкритого API й інтегрувавши CRM зі сторонніми системами, можна розподілити клієнтську базу за віком, статтю, місцем проживання, уподобаннями, історією покупок, лояльністю та іншими параметрами. Це дозволяє створювати маркетингові кампанії, що стимулюватимуть конкретну групу клієнтів до покупок. І добре, коли компанія, що займається просуванням товарів чи послуг розуміє необхідність цього на початку шляху, а не тоді, коли вже витрачено купу часу й ресурсів.

Спільна робота

Впорядкувати організаційні процеси та налагодити ефективну роботу команди допомагають завдання. За допомогою них можна, скажімо, планувати рекламні кампаніі. Наприклад, директор з маркетингу може створити завдання з описом цілей, стратегій, каналів просування та термінів виконання, прописавши етапність і призначивши відповідальних осіб. Або ж поставити завдання зі збору даних про цільову аудиторію, конкурентів або нові тренди в галузі. Завдання забезпечують систематизацію робочих процесів, допомагають своєвчасно реалізовувати маркетингові ініціативи та уникнути затримок у виконанні.

Ефективна комунікація

Використання чатів відділом маркетингу допомагає покращити комунікацію та зміцнити співпрацю всередині команди. Завдяки чатам можна швидко обмінюватись інформацією, обговорювати стратегії та плани.

Наприклад, хтось із співробітників може запропонувати ідею нової рекламної кампанії, а інші учасники команди висловлять свої думки та пропозиції щодо її вдосконалення. Чати також дають змогу ділитися результатами роботи та звітувати про виконані завдання. Усе це допомагає команді бути в курсі прогресу проєктів, ухвалювати рішення, обмінюватись ідеями та координувати робочі процеси.

Аналітика та звітність

CRM дає змогу отримувати й зберігати потрібні значення та метрики у картках. А завдяки відкритому API можна підключити сервіси, що допоможуть налаштувати інструменти аналітики. Це дасть змогу збирати інформацію про ефективність рекламних кампаній, відстежувати дії відвідувачів на сайтах, посадкових сторінках, здійснення ними цільових дій чи реєстрацій, оформлення замовлень, взаємодію з рекламними оголошеннями.

Усе це допоможе проаналізувати, які з маркетингових активностей спрацювали краще за інші та зрозуміти, що потрібно змінити, щоб надалі отримувати кращі результати.

Взаємодія з відділом продажів

Відділ продажів та маркетинговий відділ можуть вічно сперечатися на тему того, хто винен у низьких продажах. Проте CRM-система здатна розвернути споконвічні суперечки у позитивне русло, обʼднати зусилля обох команд і посилити їхню співпрацю. Менеджери з продажів можуть ділитися з маркетологами особливостями своєї роботи з клієнтами та розповідати про їхні побажання. Маркетологи ж, можуть завчасно розказувати про акції чи запуск новинок. Це дасть змогу ефективніше працювати з клієнтами, посилити їхню довіру й збільшити продажі.