Поліграфія
Uspacy дає змогу зробити взаємодію поліграфія-замовник обопільно зручною та підвищить лояльність клієнтів завдяки сучасним інструментам.
Єдиний цифровий робочий простір Uspasy допомагає автоматизувати рутинні завдання і зробити співпрацю з клієнтами комфортною.
Використання CRM-системи та інструментів для спільної роботи надає поліграфіям низку ключових переваг. Це можливість комунікувати з колегами, ставити завдання, планувати зустрічі та обговорювати поточні питання в межах єдиного простору. Можливість бути постійно на зв'язку із замовниками, збирати інформацію по кожному клієнтові, зберігати історію заявок, надсилати макети, договори й рахунки просто з картки клієнта і своєчасно віддавати готові замовлення.
Історія замовлень і клієнтська база
Всі ваші клієнти, інформація про них та історія їхніх замовлень будуть завжди у вас на виду завдяки CRM-системі. Вона дає змогу зберігати дані у особистих картках: контакти, особливі побажання, всі взаємодії з вашою поліграфією та безліч іншої інформації. Ви зможете відстежувати статус по конкретним заявкам, переглядати деталі поточних замовлень, а також тих, що виконувалися раніше. Це значно полегшить роботу менеджерів і дозволить оперативно знаходити потрібну інформацію. Вчасно реагувати і розв'язувати термінові питання, а також дізнаватися, які складнощі виникали раніше. Ці дані допомагають відслідковувати певні тенденції та виявляти актуальні послуги серед клієнтів. Дають змогу пропонувати індивідуальні рішення для замовників, щоб забезпечити вищий рівень задоволеності від сервісу.
Обробка і сегментація замовлень
Швидкість обробки замовлень є надзвичайно важливою у роботі поліграфічних компаній. Ба більше, за умов величезної конкуренції, вона навіть може стати перевагою, адже часто трапляється так, що замовлення оформлене пізно ввечері має умовний статус «на завтра». Використання інструментів CRM-системи дає змогу автоматизувати процес обробки замовлень, зберігаючи всю інформацію по ньому в одному місці. Сам процес оформлення стає зрозумілішим і зручнішим, а взаємодія з клієнтами простішою. Система дозволяє сегментувати замовлення за різними параметрами — окремо дрібні, окремо середні та великі. А також за типом, статусом, за обсягами, цінами й строками. Це допомагає співробітникам краще орієнтуватися і пріоритезувати свої поточні завдання, найперше беручи в роботу термінові.
Планування
Планування є вельми помічним інструментом, що допомагає підвищити ефективність взаємодії з клієнтами. Відслідковуючи заплановані активності в зручному інтерфейсі, співробітники не пропустять строк виконання термінового замовлення та не забудуть про необхідність відправлення документів чи макетів. CRM допомагатиме підігрівати контакт із замовниками, адже менеджер памʼятатиме про потребу звʼязатися з клієнтом через певний проміжок часу, завдяки плануванню дзвінків. Це покращуватиме відносини з клієнтами і змінімізує вплив людського фактору. Наприклад, менеджер не уточнив важливі деталі, бо забув перетелефонувати. В результаті клієнт отримав замовлення, яке не відповідає його очікуванням.
Контроль роботи співробітників
Використання єдиного онлайн-простору дає змогу контролювати роботу співробітників, налагодити взаємодію між різними підрозділами компанії та раціонально розподіляти ресурси. Створюйте завдання для кожного співробітника окремо, встановлюючи строк виконання. Додавайте опис і залишайте коментарі просто в картці завдання, а далі просто відстежуйте прогрес виконання робіт. Ставте завдання одразу всій команді, якщо її учасники працюють над одним проєктом. Призначайте виконавців і співвиконавців, встановлюйте кінцеві терміни й відслідковуйте поточні статуси. Оцінюйте залученість співробітників за допомогою системи звітів та аналізуйте ефективність роботи всього колективу.
Зручна комунікація з колегами та клієнтами
Завдяки онлайн-простору Uspasy комунікація з колегами і клієнтами стає набагато простішою та ефективнішою. Більше не потрібно витрачати час на перемикання між чатами різних месенджерів, адже спілкуватися з робочих питань ви можете в межах єдиної платформи. Діліться власними досягненнями у стрічці новин, залишайте важливі оголошення, вітайте колег з визначними подіями, коментуйте дописи одне одного і ставте вподобайки. Обговорюйте деталі робочого процесу в особистих чатах і створюйте групові, щоб додавати колег, які працюють з вами над одним проєктом. Надсилайте файли, макети, договори та рахунки просто з мобільного телефону. Залишайтесь на зв'язку з колегами та клієнтами завдяки зручному онлайн-простору.