закрити

Фітнес-клуби

Галузі:

Для кого?

Ролі

Галузі

Фітнес-клуби

Організувати структуровану роботу закладу й налагодити комунікацію співробітників можна легко завдяки набору сучасних інструментів онлайн-простору Uspacy.

industry-image

Надзвичайно важливою складовою роботи будь-якого фітнес-клубу, окрім залучення відвідувачів, є утримання клієнтів і побудова довгострокових відносин. 

Збирайте і зберігайте дані про кожного відвідувача, формуйте персональні пропозиції. Аналізуйте запити, вподобання та частоту візитів. 

Упорядкуйте систему записів і нагадувань, щоб розгрузити адміністраторів і зосередити їх на піклуванні про відвідувачів клубу.

База клієнтів

Єдиний простір дає змогу збирати всю інформацію про клієнтів, їхні відвідування, звички, уподобання та історію покупок абонементів. Співробітники клубу будь-якої миті можуть швидко знайти й перевірити потрібну інформацію, адже всі дані зручно впорядковані в особистих картках, а тому завжди знаходяться під рукою.

До того ж, використання CRM-системи допомагає клубу убезпечити клієнтську інформацію згідно вимог щодо захисту персональних даних і що важливо, дозволяє зменшити кількість помилок та запобігти дублюванню контактів. Усе це допомагає ефективно надавати послуги, будувати довгострокові відносини й підвищити загальну задоволеність клієнтів від взаємодії з вашим закладом.

Облік відвідувачів

Робота в єдиній системі допомагає фітнес-клубу розподіляти ресурси співробітників і вести точний облік відвідувачів. Це сприяє ефективному плануванню графіків тренерів та забезпеченню потрібної кількості обладнання. Це особливо важливо для фітнес-клубів з великою кількістю відвідувачів і співробітників. Так ви точно знатимете, скільки клієнтів перебуває в закладі щодня, скільки часу проводить у клубі, хто з них прийшов уперше, а хто після довготривалої перерви. Ця інформація допомагає не лише організувати злагоджену роботу закладу, а й розробити дієву стратегію взаємодії з клієнтами.

Швидка комунікація

Інструменти онлайн-простору допомагають співробітникам фітнес-клубів підтримувати спілкування та оперативно обмінюватись інформацією. Використовуючи особисті й групові чати, адміністратори й тренери можуть повідомляти одне одному про зміни в графіку та планувати зустрічі. Наприклад, адміністратор може створити груповий чат, де будуть вказані графіки роботи тренерів і масажистів, а також інформація про наявність вільних тренувань або записів на масаж. Це допоможе уникнути накладання графіків, забезпечить кращу організацію робочих процесів та зміцнить взаємодію між різними підрозділами клубу.

Злагоджена робота

Використання інструментів єдиного онлайн-простору значно полегшує взаємодію всередині колективу фітнес-клубу та підвищує продуктивність співробітників. Так можна координувати роботу команди співробітників фітнес-клубу, створивши завдання з обов'язками і термінами для ознайомлення.

Завдання також дають змогу створювати розклад тренувань, планувати індивідуальні програми та контролювати абонементи. Наприклад, адміністратор може створити завдання для оновлення даних клієнтів, відстеження термінів абонементів та нагадування про їхнє продовження. Це допоможе забезпечити своєчасне оновлення інформації та уникнути непорозумінь із клієнтами.

Упорядковані фінанси

Онлайн-система на відмінно справляється з контролем фінансових показників фітнес-клубу та веденням звітності, адже дозволяє надійно зберігати всю фінансову інформацію в одному місці. Це робить її доступною для обробки і дає змогу впорядкувати рахунки, оплати, ордери й інші бухгалтерські документи. 

Завдяки роботі в єдиному цифровому просторі, співробітники фінансового відділу можуть з легкістю вести облік транзакцій і планувати бюджет.