закрити

Медичні заклади

Галузі:

Для кого?

Ролі

Галузі

Медичні заклади

Uspacy — це зручний та ефективний спосіб якісної взаємодії між пацієнтами та персоналом клініки.

industry-image

Медичні центри та клініки, як і будь-які інші підприємства, потребують повного контролю та вправного управління. Проте керувати подібним закладом без сучасних інструментів вкрай складно.

Для жодної з галузей упорядкування щоденних робочих процесів не є настільки життєвонеобхідним, як для медичних компаній. Адже на першому місці тут не стоять продажі та побудова довгострокових відносин — це другорядне.

Збереження здоров’я та життя людей є найвищим пріоритетом для кожного співробітника кожної клініки. Від адміністраторів до лікарів та керівників установ.

Структура фахівців

Додавайте співробітників у систему, заповнюйте профілі користувачів із зазначенням короткої та розгорнутої інформації про кожного спеціаліста. Це допоможе адміністратору клініки оперативно зорієнтуватися й хутенько знайти потрібного фахівця, що стане особливо помічним у випадку, якщо конкретний лікар захворів. 

Проте завдяки структурі співробітників йому легко знайдуть заміну й делегують запланований візит.

Комунікація в колективі

Користуйтеся чатами й тематичними групами, щоб залучати колег до обговорення нагальних питань або ж спірних випадків, що потребують фахової думки кількох учасників. Наприклад, лікаря, медсестри та адміністрації закладу. 

Ви також можете використовувати чати, щоб швидко обмінюватися повідомленнями, світлинами й надсилати документи просто з мобільного, використовуючи застосунок, якщо знаходитесь не за компʼютером.

Постановка завдань

Використання завдань допомагає впорядкувати організаційні процеси медичного закладу. Наприклад, їх можна використовувати, щоб  планувати прийом пацієнтів. Адміністратор створює завдання для кожного лікаря із зазначенням часу та коментарями з інформацією про пацієнта, який потребує консультації.

Такий підхід забезпечує раціональний розподіл навантаження на фахівців, допомагає спланувати роботу лікарів, та уникнути накладання прийомів. Лікарі можуть ставити завдання одне одному і таким чином передоручати пацієнтів у випадках, коли самі не в змозі здійснити прийом. Це забезпечує передання важливої інформації і надання допомоги всім, хто цього потребує.

Картка пацієнта

Єдина система зберігає всю інформацію про пацієнтів, історію хвороб, досліджень та призначені рецепти. Що б не сталося, будь-хто з медичних працівників закладу може швидко знайти потрібну інформацію й надати пацієнтові невідкладну допомогу. Навіть за відсутності лікаря, в якого він зазвичай спостерігається.

Контроль роботи закладу

Клініка – це бізнес, який потребує серйозного контролю. CRM-система дозволяє управляти заявками на надання медичних послуг, відстежувати їх виконання і відслідковувати швидкість реагування. Допомагає персоналу медичного закладу організувати робочий процес для забезпечення своєчасного проведення необхідних процедур і маніпуляцій.

Система також дає змогу збирати дані про час очікування, кількість пацієнтів та їхні відгуки. Це дозволяє оцінити ефективність функціонування всього центру, виявити недоліки в роботі персоналу та своєчасно вжити заходів задля покращення якості послуг, що надає медзаклад.

Упорядкування документів

Ваші пацієнти можуть бути впевнені в тому, що вся інформація, яку вони надали клініці, буде надійно зберігатися й не потрапить у руки третіх осіб. Якщо клієнт виявить таке бажання, то його картку зможе переглядати лише його лікар. Ви також зможете впорядкувати абсолютно всі файли й документи клініки, розподіливши рівні доступу до них. Адже легкість структурування документообігу — одна з основних переваг цифрових сервісів.

Аналіз рекламних кампаній

Завдяки CRM-системі й можливостям інтеграції ви зможете збирати й фіксувати абсолютно всі вхідні заявки. А також відслідковувати й аналізувати поведінку потенційних клієнтів. Це допоможе створювати цільові пропозиції для них і дасть змогу пропонувати актуальні послуги.