Кафе, бари та ресторани
Uspacy допомагає пришвидшити оброблення замовлень, зменшити час очікування й запобігти втраті клієнтів.
Люди приходять у кафе чи ресторан не лише тому, що бажають втамувати голод. Важливою є атмосфера закладу і відчуття, які вона здатна подарувати, тому так актуально, щоб заклади зберігали гостинність, теплий прийом та уважне ставлення до деталей.
Єдиний онлайн-простір Uspacy стане незамінним інструментом в управлінні ресторанним бізнесом. Він допоможе впорядкувати базу клієнтів та обробку замовлень, а також оптимізувати процеси на кухні. Покращить і спростить комунікацію в команді та полегшить роботу офіціантів, щоб вони мали змогу більше часу приділяти гостям вашого закладу.
Ведення бази клієнтів
Головний актив для будь-якого бізнесу — клієнти. І ресторанний бізнес не виняток, адже саме задоволені клієнти забезпечують успішне існування закладу. CRM допомагає збирати вхідні заявки в єдиному місці, перетворюючи ліди на постійних клієнтів. Зберігати інформацію по кожному в індивідуальних картках, вести історію замовлень, фіксувати вподобання та важливі моменти роботи з гостями вашого закладу. Це допоможе знайти підхід до кожного гостя й побудувати довгострокові відносини.
Обробка замовлень
Завдяки зручній CRM-системі ви маєте змогу приймати замовлення не лише офлайн чи по телефону. Адже ваші клієнти можуть самостійно обирати те, що вони бажають і створювати замовлення онлайн. Завдяки автоматичному прийманню замовлень, час їхньої обробки зменшується, тож клієнтам не доводиться довго очікувати свої страви. Це допомагає якісно покращити рівень обслуговування, збільшити число задоволених сервісом клієнтів і підвищити їхню відвідуваність.
Оперативна комунікація
Необхідно покращити, а то й вибудувати з нуля, комунікацію між співробітниками закладу? Завданнячко яке легко розвʼязує використання чатів. Завдяки ним можна координувати процес приготування їжі без зайвих відвідувань кухні. Так офіціанти можуть передавати замовлення кухарям і при цьому приділяти максимум уваги гостям закладу, залишаючись на робочому місці. Це допомагає зменшити час обслуговування та уникнути помилок. А за допомогою групових чатів персонал кафе і ресторанів може повідомляти про зміни в графіку роботи, просити про вихідні чи пропонувати заміну колезі, який нездужає або потребує відпочинку. Це допомагає уникнути непорозумінь і забезпечує злагодженість робочого процесу.
Контроль співробітників
Онлайн-сервіс допомагає контролювати роботу персоналу вашого закладу, відслідковувати продуктивність співробітників і те, наскільки якісно й швидко вони надають послуги. Ставити завдання, якщо маєте доручення для конкретного колеги й бажаєте перевірити, чи виконає він його у зазначений термін. Це дає змогу оцінити продуктивність кожного учасника робочого процесу, визначити його сильні та слабкі сторони. А вже на основі цих даних ухвалювати рішення щодо підвищення ефективності роботи команди та більш раціонально розподіляти навантаження, враховуючи людські ресурси.
Аналітика та маркетинг
Збирайте дані про гостей вашого закладу й використовуйте їх для маркетингових цілей. Завдяки CRM-системі налаштуйте збір інформації про попередні замовлення клієнтів, їхні вподобання, поведінку на сайті та відгуки відвідувачів. Відстежуйте, які страви користуються популярністю, а які замовляють вкрай рідко. Це допоможе підлаштувати меню ресторану чи кав‘ярні згідно реальних потреб клієнтів. Аналізуйте, які акційні пропозиції є найпривабливішими для клієнтів та оцінюйте, які активності є найприбутковішими. Ці дані допоможуть ретельніше планувати майбутні кампанії та доцільніше розподіляти рекламний бюджет.