закрити

Торговельно-сервісні компанії

Галузі:

Для кого?

Ролі

Галузі

Торговельно-сервісні компанії

Уміння продати все що завгодно й надати відмінний сервіс — верхівʼя айсберга, основою якого є міцні відносини з клієнтами, зручна комунікація та злагоджена робота команди, що можливі завдяки Uspacy.

industry-image

Хороші продажі й відмінний сервіс — речі нерозривні. Адже зустрічають по вітрині, а от рішення про купівлю ухвалюють за якістю сервісу. Тому так важливо не просто продати товар або послугу, а закохати клієнта у свій бізнес.

В Uspacy є набір з найнеобхідніших інструментів. Тому використовуючи їхній функціонал на повну, торговельно-сервісні компанії обовʼязково знайдуть можливості і для своєї галузі. Зможуть підвищити продажі, побудувати роботу з клієнтами, налагодити внутрішню комунікацію та обʼєднати співробітників за спільною працею.

Єдина база контактів

Щоб вести успішну торгівлю, а головне, здійснювати повторні продажі товарів або послуг, важливо не губити потенційних клієнтів і приділяти достатньо уваги поточним. CRM онлайн-простору Uspacy бере на себе впорядкування клієнтської бази.

Вхідний дзвінок чи будь-яка інша взаємодія перетворюється на картку клієнта, у якій зберігається інформація про нього, його вподобання, попередні замовлення та інші точки дотику з вашою компанією. Завдяки цим даним ви можете сегментувати клієнтів за різними критеріями, поділити на групи за географією, віком чи інтересами. А проаналізувавши їх, застосувати персоналізованіший підхід під час телефонних розмов, у листуванні та формулюванні акційних пропозицій.

Оперативна обробка заявок

Часто клієнтам потрібно «на зараз». І не важливо, чи це покупка телефону, кросівок чи бронювання туру на двох. Під впливом емоцій і особливого настрою люди готові віддати свої гроші тому, хто задовольнить їхню потребу в моменті. Саме тому торговельно-сервісним компаніям так важливо оперативно виявляти потреби клієнтів і швидко, дуже швидко обробляти заявки. 

Тож у пригоді знову стає CRM. Система реєструє кожне звернення та розподіляє їх між співробітниками залежно від їхніх компетенцій та завантаженості. Це дозволяє знизити час на оброблення і виконання заявок, а також допомагає розвʼязувати питання клієнтів без затримок.

Управління замовленнями й запасами

Завдяки розумній системі єдиного простору Uspacy, ваші торговельні запаси завжди під контролем. Ви точно знаєте, скільки і які саме товари є на складі, коли потрібно замовити новий та які позиції користуються найбільшою популярністю серед клієнтів. Ця інформація допомагає спланувати майбутню закупівлю запасів та оптимізувати асортимент. А головне, дозволяє в режимі реального часу надавати клієнтам актуальну й оперативну інформацію щодо статусу замовлень чи наявності потрібних позицій.

Взаємодія з клієнтами

Більше комунікації з клієнтами — вищі показники продажів. Завдяки інструментам зручної CRM, менеджери витрачають менше часу на рутину, а тому мають більше ресурсу на побудову довгострокових відносин з клієнтами. Система також допомагає автоматизувати більшість процесів і надає ширші можливості для комунікації з клієнтами.

Наприклад, клієнтові потрібна консультація щодо вибору товару чи послуги, а всі оператори зайняті. Тоді він звертається до відділу підтримки через онлайн-систему. Фахівці отримують заявку та надають вичерпні відповіді, а отже, допомагають клієнтові ухвалити правильне рішення.

Така взаємодія якісно покращує обслуговування, допомагає не втратити клієнта і забезпечити персоналізований підхід. До того ж, дає змогу побачити результативність зусиль кожного менеджера.

Комунікація в колективі

Використання єдиного онлай-сервісу забезпечує структуровану та орієнтовану на результат комунікацію між усіма співробітниками. Ви можете підтримувати спілкування за допомогою особистих і групових чатів, обʼєднуючись із колегами для обговорення питань щодо спільних проєктів, у які разом залучені.

Ви можете створити окрему групу під конкретне завдання та навіть зможете зробити її таємною. Так усі учасники цієї групи матимуть доступ до обговорення, обміну файлами, референсами та ідеями і зможуть висловлювати власну думку й вносити пропозиції. Інші ж — узагалі не підозрюватимуть про існування цієї групи. А за потреби поділитися важливою інформацією з усіма колегами одразу, використовуйте Стрічку новин, з її зручним функціоналом дописів та коментарів. Усе як у справжній соцмережі, проте вона лише ваша.

Спільна робота

Завдяки Uspacy спільна робота над завданнями стає більш організованою та продуктивною. Наприклад, це може бути завдання метою якого є сповістити клієнтів про вигідну для них акційну пропозицію у телефонному режимі. У завданні можна призначити виконавців, співвиконавців, а також відповідального. Визначити пріоритетність і терміни, у які його потрібно виконати. Кожен учасник завдання зможе відстежувати статус, залишати коментарі, обговорювати деталі й радитися з колегами.

Ви можете створювати завдання і розподіляти їх між співробітниками відповідно до їхніх навичок та навантаження. Застосування завдань у спільній роботі дозволяє раціонально використовувати ресурси команди та підтримувати їхню продуктивність на відповідному рівні.

Співпраця підрозділів

Використання єдиного онлайн-простору в щоденній роботі сприяє злагодженій взаємодії різних підрозділів торговельно-сервісних компаній. А отже, допомагає підвищити якість обслуговування, загальний рівень задоволеності клієнтів, і зрештою, продажі.

Наприклад, відділ маркетингу запускає нову рекламну кампанію. Щоб краще зрозуміти потреби клієнтів, можна залучити до обговорення відділ продажів, використовуючи завдання та групові чати. Співробітники, які добре знають своїх покупців, бо щоденно спілкуються з ними, можуть «намалювати» точніший портрет цільової аудиторії і доповнити коментарі цінними пропозиціями щодо покращення реклами. Результатом такої спільної роботи стане успішна маркетингова кампанія, що приведе нових клієнтів.