закрити

Вебстудії

Галузі:

Для кого?

Ролі

Галузі

Вебстудії

Ефективно керуйте проєктами, встановлюйте терміни та розподіляйте ресурси у своїй вебстудії разом з Uspacy.

industry-image

Частенько співробітники вебстудій стикаються зі значним обсягом завдань, беручи в роботу одночасно кілька складних проєктів. Це призводить до непродуктивності співробітників та майже завжди погіршує якість роботи і відносини з клієнтами.

Єдиний цифровий онлайн-простір Uspacy здатен розвантажити ваших співробітників і взяти на себе частину рутинних процесів. З ним ви зможете управляти даними клієнтів, контролювати відділ продажів, обробляти вхідні заявки, ефективно комунікувати та проводити маркетингові дослідження.

І це все в межах одного вікна браузера.

Управління базою контактів

Якщо ви власник вебстудії, а особливо популярної, це означає, що ви точно можете похизуватися великим обсягом замовлень. У вас багато задоволених клієнтів, та є один нюанс. Чим більше їх стає, тим більше шансів пропустити важливу деталь у замовленні чи й узагалі загубити контакт. Щоб такого не трапилося, час впроваджувати сучасні інструменти для управління взаємодією з клієнтами.

Одним із таких є CRM-система. Вона допомагає збирати й зберігати контакти ваших клієнтів та детальну інформацію по кожному в єдиній базі, де кожен контакт — це особиста картка клієнта з його побажаннями, особливостями замовлення, описом проєкту, термінами, референсами та історією взаємодії з вашою вебстудією.

За допомогою такої бази співробітники можуть швидко знаходити потрібну інформацію та переглядати етапність виконання поточних замовлень завдяки коментарям у картках.

Обробка вхідних заявок

Автоматизуйте обробку вхідних заявок за допомогою зручної CRM-системи єдиного онлайн-простору. Вона дозволяє отримувати заявки з форми на сайті чи телефонних дзвінків та навіть дає змогу вести окрему воронку виконання замовлень за різними напрямами.

Більше не потрібно перейматися тим, що ваші співробітники пропустять дзвінок чи коментар. Усі заявки автоматично фіксуватимуться в системі і їх одразу ж можна буде класифікувати та присвоїти відповідального менеджера для подальшої обробки й уточнення даних. Це дає змогу швидко реагувати на нові звернення, з легкістю відстежувати статус заявки, залишаючись у межах онлайн-простору, без потреби перемикатися між застосунками. Допомагає уникнути помилок, економить час і ресурси, а також забезпечує високий клієнтський сервіс.

Контроль відділу продажів

Спільна робота в єдиному онлайн-просторі допомагає контролювати відділ продажів, виявляти помилки в роботі менеджерів і дає змогу зрозуміти, чому декому з них не вдається закривати угоди. Це надзвичайно важливо, адже компанії, що займаються веброзробкою, мають високу конкуренцію на ринку і постійно змагаються за увагу клієнтів.

Система показує весь шлях взаємодії менеджера з клієнтом від найпершого контакту. Адже всі звернення одразу ж фіксуються в базі й перетворюються на угоди. Менеджерам не потрібно витрачати час на те, щоб вводити дані вручну. Та не потрібно тримати в голові розмову з кожним клієнтом, адже за наступного контакту можна просто переглянути опис та коментарі до його особистої картки і пригадати всі нюанси домовленостей.

Це також допомагає в роботі новим менеджерам — вони можуть підготуватись до розмови з клієнтом просто почитавши історію його попередніх замовлень і прослідкувати всі етапи взаємодії з вебстудією. Ви ж зможете відслідковувати, скільки часу менеджери витрачають на спілкування з клієнтами та наскільки якісний сервіс надають. Це допомагає визначати загальний рівень вмотивованості кожного окремого менеджера та команди в цілому.

Ефективна комунікація

Ефективна комунікація в команді є запорукою успішної роботи вебстудії. Забезпечити взаємодію між різними підрозділами компанії та об'єднати спеціалістів для виконання спільних проєктів допоможуть інструменти єдиного онлайн-простору. Тут ви можете ставити одне одному завдання, призначати відповідальних, виконавців та співвиконавців і відслідковувати етапність виконання. А також стежити за тим, чи не зривають співробітники зазначені терміни.

Ви матимете змогу спілкуватися в особистих чатах і створювати групові, додаючи колег, які працюють над одним замовленням. Ба більше, зможете розпочати обговорення просто в картці завдання, додаючи коментарі чи світлини референсів. А за потреби залучати не лише внутрішніх користувачів, а й зовнішніх, ваших клієнтів чи партнерів. Це допоможе підвищити довіру до вас, адже надасть змогу клієнтові побачити на власні очі, наскільки самовіддано ви працюєте над його замовленням.

Маркетинг та аналітика

Не менш важливим аспектом успішної роботи вебстудії є грамотне маркетингове планування та використання інструментів аналітики. Завдяки інтеграції CRM з маркетинговими інструментами, ви зможете збирати дані про клієнтів, інформацію про їхні вподобання та інтереси, відслідковувати попередні замовлення, аналізувати поведінку на сайті та взаємодію з рекламними оголошеннями.

Завдяки отриманим даним ви зможете налаштовувати більш влучні та персоналізовані пропозиції, використовуючи електронну пошту, соцмережі та інші майданчики. Відстеження ефективності рекламних кампаній допомагає виявити помилки в налаштуваннях, визначити найбільш успішні канали комунікації та збільшити рівень конверсії майбутніх активностей. Дає змогу краще зрозуміти поточних і залучити якнайбільше нових клієнтів. Грамотно розподіляти рекламний бюджет і досягати кращих результатів у роботі.