закрити

РОЛІ ТА КОРИСТУВАЧІ

Увесь свій досвід ми зосередили на тому, щоб створити сучасний продукт, який допоможе вашій компанії працювати з підвищеною потужністю.

Для HR-спеціалістів

Пошук кандидатів, закриття вакансій, адаптація спеціалістів, навчання, облік робочого часу, індивідуальні плани розвитку співробітників, розрахунок відпусток і заробітних плат — це далеко не повний список обов'язків HR-спеціаліста.

Управляти людськими ресурсами — надзвичайно копітка праця, що потребує багато часу й зусиль. Сучасні інструменти цифрової платформи Uspacy здатні взяти на себе більшість процесів, істотно полегшити роботу HR-відділу, автоматизувати рутинні завдання і загалом додати кілька годин у добі.

Для ІТ-спеціалістів

ІТ-спеціалісти займаються написанням коду і використовують спеціальні програми для цього. Здавалося б, для чого їм CRM-система, task-менеджер, time-трекер чи канбан? Так, усе було б значно простіше, якби їм не потрібно було взаємодіяти із замовниками та колегами. Тому без сучасних інструментів, що допомагають налагодити взаємодію і керувати робочим часом, не обійтися.

Онлайн-сервіс Uspacy допомагає побудувати комунікацію, вести облік фінансів, збирати базу знань у зручному форматі єдиного онлайн-простору.

Для менеджерів з продажу

Менеджери з продажів, мабуть, як ніхто полюбляють записувати клієнтські номери на папірцях та у блокнотиках. Не через халатність. На якомусь етапі взаємодії з потенційним покупцем, менеджер щиро сподівається на свою пам'ять і те, що він точно не забуде передзвонити. Та потім нашаровується купа різноманітних завдань, листочки губляться, а з ними клієнти.

Тому сучасний відділ продажів не може існувати без CRM-системи. Адже це і база контактів, і надходження лідів, і воронка, що показує етапність взаємодії, і постановка завдань, і система нагадувань і комунікація з колегами в межах спільного онлайн-простору.

Для маркетологів

Як покращити роботу команди маркетингу? Запровадити CRM-систему. З нею вам більше не доведеться вручну сегментувати ліди й вимірювати ефективність рекламних кампаній на око. Ви зможете збирати історію запитів і покупок, аналізувати інформацію про клієнтів за допомогою інструментів аналітики і вже на основі цих даних створювати подальші успішні кампанії. Зможете контролювати взаємодію з клієнтами та лідами і вміло жонглювати конверсією та комунікацією, синхронізувавшись із соцмережами.

Усі ці дії допоможуть підвищити лояльність клієнтів і зміцнити їхню довіру.

Для HR-спеціалістів

Пошук кандидатів, закриття вакансій, адаптація спеціалістів, навчання, облік робочого часу, індивідуальні плани розвитку співробітників, розрахунок відпусток і заробітних плат — це далеко не повний список обов'язків HR-спеціаліста.

Управляти людськими ресурсами — надзвичайно копітка праця, що потребує багато часу й зусиль. Сучасні інструменти цифрової платформи Uspacy здатні взяти на себе більшість процесів, істотно полегшити роботу HR-відділу, автоматизувати рутинні завдання і загалом додати кілька годин у добі.

Для менеджерів з продажу

Менеджери з продажів, мабуть, як ніхто полюбляють записувати клієнтські номери на папірцях та у блокнотиках. Не через халатність. На якомусь етапі взаємодії з потенційним покупцем, менеджер щиро сподівається на свою пам'ять і те, що він точно не забуде передзвонити. Та потім нашаровується купа різноманітних завдань, листочки губляться, а з ними клієнти.

Тому сучасний відділ продажів не може існувати без CRM-системи. Адже це і база контактів, і надходження лідів, і воронка, що показує етапність взаємодії, і постановка завдань, і система нагадувань і комунікація з колегами в межах спільного онлайн-простору.

Для ІТ-спеціалістів

ІТ-спеціалісти займаються написанням коду і використовують спеціальні програми для цього. Здавалося б, для чого їм CRM-система, task-менеджер, time-трекер чи канбан? Так, усе було б значно простіше, якби їм не потрібно було взаємодіяти із замовниками та колегами. Тому без сучасних інструментів, що допомагають налагодити взаємодію і керувати робочим часом, не обійтися.

Онлайн-сервіс Uspacy допомагає побудувати комунікацію, вести облік фінансів, збирати базу знань у зручному форматі єдиного онлайн-простору.

Для маркетологів

Як покращити роботу команди маркетингу? Запровадити CRM-систему. З нею вам більше не доведеться вручну сегментувати ліди й вимірювати ефективність рекламних кампаній на око. Ви зможете збирати історію запитів і покупок, аналізувати інформацію про клієнтів за допомогою інструментів аналітики і вже на основі цих даних створювати подальші успішні кампанії. Зможете контролювати взаємодію з клієнтами та лідами і вміло жонглювати конверсією та комунікацією, синхронізувавшись із соцмережами.

Усі ці дії допоможуть підвищити лояльність клієнтів і зміцнити їхню довіру.