РОЛІ ТА КОРИСТУВАЧІ
Увесь свій досвід ми зосередили на тому, щоб створити сучасний продукт, який допоможе кожному члену команди працювати з максимальною потужністю.
Для менеджерів з продажу
Uspacy автоматизує рутинні процеси продажів, зменшуючи навантаження на менеджерів. CRM-система Uspacy дозволяє відстежувати всю взаємодію з клієнтами, вести угоди, планувати дзвінки та фіксувати результати. А робота з завданнями та справами не дасть жодного шансу щось забути або не встигнути.
Менеджер з продажів може отримати лід з форми на сайті, швидко створити справу зв'язатися з клієнтом, сформувати та надіслати комерційну пропозицію безпосередньо з Uspacy та бачити, на якому етапі знаходиться угода. Він отримує автоматичні нагадування про дзвінок чи лист, а також сповіщення про робочі завдання.
Для керівника відділу продажів
Керівник відділу продажів отримує в Uspacy повний контроль над процесами та результатами команди. В один клік він бачить угоди та їх динаміку, будує аналітичні звіти, що дозволяє ефективно управляти процесами та швидко приймати рішення.
Uspacy також забезпечує прозорість роботи команди: всі комунікації з клієнтами зберігаються у CRM, а контроль завдань дозволяє своєчасно виявляти слабкі місця та покращувати стратегію продажів. Це особливо важливо для керівників, які працюють з віддаленими командами або в умовах швидкого зростання бізнесу.
Для керівників компаній
Uspacy дозволяє керівникам швидко отримувати необхідну інформацію про стан справ у компанії: статус виконання завдань, ефективність команди, прогрес у продажах. Вбудована аналітика допомагає оцінювати ключові показники бізнесу без необхідності використовувати різні інструменти.
Керівник компанії може бачити загальну картину активностей завдяки дашборду, переглядати звіти щодо угод у CRM, контролювати виконання стратегічних завдань та швидко комунікувати з командою через корпоративний месенджер.
Для фахівців по роботі з людським капіталом
Uspacy полегшує управління людьми в компанії — від адаптації новачків до координації командної роботи. Вбудовані менеджер завдань та корпоративний чат дозволяють вести процеси рекрутингу, навчання та онбордингу співробітників.
Сценарій застосування: HR може створити список задач для адаптації нового співробітника, автоматично призначити відповідальних, відстежувати виконання всіх етапів і збирати зворотній зв'язок команди щодо роботи новачка.
Для ІТ-фахівців
Для внутрішніх інтеграторів Uspacy — це не просто новий продукт в компанії, а платформа, яка легко інтегрується в існуючий IT-ландшафт. Гнучкість платформи, побудованій на API, легкі інтеграції з іншими системами та управління доступами спрощують як первинне налаштування, так і подальше адміністрування.
Завдяки структурованій документації та підтримці команди Uspacy процес впровадження відбувається швидко, а подальший супровід вимагає мінімального залучення IT-команди. Це означає, що вони можуть сфокусуватися на стратегічних завданнях, а не на постійному вирішенні запитів користувачів.
Для маркетологів
Uspacy допомагає маркетологу працювати ефективніше, автоматизувати рутинні завдання та покращувати взаємодію з іншими відділами. Всі інструменти для планування, комунікації та контролю результатів зібрані в одному місці, що усуває хаос із таблиць, месенджерів та окремих сервісів.
Також платформа дозволяє відстежувати ефективність рекламних кампаній і комунікаційних активностей, а вбудований чат і управління завданнями роблять роботу в команді більш злагодженою. Це особливо корисно для маркетологів, які ведуть багатоканеві кампанії та працюють із кількома підрядниками або відділами.
Для директора з маркетингу (CMO)
Маркетинг-директор може контролювати ефективність маркетингових каналів через відслідковування джерел лідів. Він може сегментувати аудиторію, а також автоматизувати розсилки за динамічними параметрами.
Жоден лід не буде втрачено, оскільки Uspacy бере під контроль всі канали комунікації з клієнтами — від телефонії та електронної пошти до соціальних мереж і месенджерів.
Завдання та Справи в Uspacy дозволяють контролювати виконавчу дисципліну. Відтепер ніяких протермінованих завдань чи забутих справ!
Для директора з доходів (CRO)
Ніщо не потішить директора з доходів більше, ніж цілісне розуміння ланцюжку роботи з клієнтами в компанії — від холодної лідогенерації до закриття угод та повторних продажів. Він може сегментувати клієнтську базу, щоб взаємодіяти з нею, відслідковувати джерела лідів, збирати контакти та бачити наскрізний зв'язок своєї активності з результатами продажів.
До того ж, вся його команда як на долоні за допомогою дашбордів CRM та можливості спостерігати за завданнями.
Для співробітника компанії
Кожен співробітник знайде в Uspacy для себе підходящий інструмент для покращення щоденної роботи. Це і чат для внутрішньої комунікації в команді, і завдання для покращення власної виконавчої дисципліни, і справи для планування активностей.
Ну а для роботи з клієнтами найкраще підійде повнофункціональна CRM-система Uspacy. Ліди, контакти, компанії, угоди, документи — все як на долоні для тих, хто працює у відділі продажів та хоче розуміти повну картину в компанії.
Гнучка система ролей в Uspacy дозволяє налаштовувати доступ відповідно до потреб компанії, забезпечуючи безпеку даних і зручність використання.
Uspacy зростає та розвивається з неймовірною швидкістю
Дізнайтеся про плани розвитку продукту