Послуги
Інструменти єдиного цифрового онлайн-простору Uspacy допомагають розвʼязати ключові завдання сфери послуг.
Понад 80% клієнтів готові платити більше за відмінний клієнтський досвід. А з допомогою Uspacy можна легко створити той самий винятковий досвід, об'єднавши в одній системі головні складові бізнес-процесів: продажі, маркетинг та клієнтську підтримку.
Бізнесу, що прагне побудувати довгострокові відносини, у пригоді стане Uspacy. З його допомогою можна сформувати клієнтську базу з повною історією взаємодії, налагодити комунікацію, впорядкувати робочі завдання, надавати підтримку та навіть повернути лояльність клієнтів, які з певних причин припинили співпрацю.
Впорядкування заявок та контактів
Всі заявки, що надходять із різних каналів комунікації, відтепер зручно відслідковувати й обробляти завдяки CRM-системі. Вона дає змогу пришвидшити обробку запитів, виконання рутинних завдань та мінімізує вплив людського фактору. Допомагає впорядкувати всіх клієнтів у єдиній базі, зберігати листування з клієнтами й телефонні розмови. Надсилати нагадування про запланований візит, пропонувати повторні послуги та персоналізовані пропозиції.
Воронка продажів
CRM-система дає змогу налаштовувати воронки продажів і відслідковувати рух лідів на всіх етапах просування воронкою. Це допомагає більш чітко планувати подальші активності із залучення клієнтів і підвищення їхньої лояльності. А також аналізувати, наскільки ефективними є рекламні кампанії та чи затребувані певні послуги у конкретний період. Це також дає змогу відслідкувати, наскільки продуктивно працюють менеджери і з яких причин вони не закривають угоди.
Спільна робота та комунікація
Спільна робота в єдиному просторі допомагає налагодити діяльність підрозділів та сприяє організації щоденних процесів. Дає змогу ставити завдання співробітникам, розподіляючи ролі в них та встановлювати терміни їх виконання. Це дозволяє уникнути затримок чи й узагалі невиконання доручень. Наприклад, менеджер кейтерингу може створити завдання для офіціантів з описом обов'язків і закріпити обслуговування конкретних столиків. Це допоможе коректно розподілити навантаження між співробітниками, забезпечить організацію та контроль праці, а також покращить ефективність командної роботи.
Зручна комунікація
Онлайн-сервіс слугує зручною платформою для оперативної комунікації співробітників. Чати допомагають обмінюватись ідеями та практичним досвідом. Наприклад, команда івент-агенції може створити груповий чат, щоб обговорювати деталі організації подій, збирати референси, надсилати світлини або ж документи. До того ж, робити це можна просто з мобільного, використовуючи застосунок Uspacy. Це значно спрощує комунікацію, покращує взаємодію в колективі та сприяє вдосконаленню робочих процесів.
Документообіг та звітність
Uspacy допомагає взяти під повний контроль звітність і фінансові документи. Видаткові та прибуткові накладні, касові ордери, рахунки, договори з постачальниками, які зручно зберігати в одному місці. CRM-система допоможе подружитися з показниками, щоб краще зрозуміти потреби клієнтів. Адже завдяки зібраній аналітиці можна робити висновки про рентабельність наданих послуг чи проданих товарів.